منافی: بهترین زمان برای خودنمایی دروازه بان‌جوان پرسپولیس است/ هجمه زیادی روی اوسمار بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم بازی با ذوب آهن بهترین زمان برای خودنمایی دروازه‌بان جوان سرخپوشان است.

جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال اوسمار دومین بازی بود که هدایت سرخپوشان را برعهده داشت و  از موقعی که جانشین گل محمدی شده است و در بازی‌های تدارکاتی خوب نتیجه نگرفته بود و در بازی اول نیم فصل دوم هم برابر آلومینیوم  شکست خورد، در هر صورت هجمه روی این مربی خیلی زیاد بود به خاطر همین بازی با تراکتور یکی از حساس‌ترین بازی‌ها برای سرمربی، بازیکنان بود.

برد برابر تراکتور در ادامه مسیر به پرسپولیس کمک می کند 

او افزود: همیشه بازی با تراکتور حساسیت خاص خود را دارد مخصوصا تیم پرسپولیس که شرایط آرمانی نداشت. دیدیم که پرسپولیس توانست این بازی حساس را پیروز شود. به نظرم پرسپولیس در بحران بود  به خصوص بعد از اینکه یحیی گل محمدی جدا شد. من فکر می‌کنم این برد خیلی در ادامه راه می‌تواند به پرسپولیس، اوسمار و  بازیکنان کمک کند، چون پیروزی باارزشی مقابل تیم خوب  و پرمهره تراکتور به دست آوردند.  

باید به دروازه بان جوان پرسپولیس انگیزه بدهند 

منافی درباره اینکه محرومیت بیرانوند را در بازی بعدی با ذوب آهن چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در هر صورت دنبال یک دروازه بان بزرگ باید بودند و حتما به این فکر نکردند و این اتفاق به هر صورتی که ممکن بود برای پرسپولیس می‌افتاد. به هر حال باید به دروازه بانان جوان فرصت بدهند تا خودشان را نشان بدهند. به نظرم زمان مناسبی است که دروازه بان جوانی که از تیم‌های پایه پرسپولیس به تیم  بزرگسالان اضافه شده، بتواند خودنمایی کند و خودش را نشان بدهد. در تمام فوتبال دنیا این اتفاق می‌افتد که دروازه بان اصلی یک تیم به علت چند اخطاره بودن بازی بعدی را از دست می‌دهد و این اتفاق برای پرسپولیس افتاده است. ما باید به دروازه بان جوان و جدید خود اعتماد کنیم و به او انگیزه بدهیم تا بتوانیم یک گلر خوب را دز ادامه مسیر ببینیم.

آل کثیر در ادامه می تواند به پرسپولیس کمک کند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گلزنی عیسی آل کثیر را در این بازی چطور دید، گفت: آل کثیر بازیکن خودمان بوده است و در شرایطی از تیم جدا شده و گل‌های حساسی برای تیم ما زده بود. من به فال نیک گرفتم و هواداران از دست عیسی ناراحت بودند و گفتم که باید حرفه‌ای فکر کرد و در مقطعی از تیم جدا شده و اکنون برگشته است و می‌خواهد کمک کند و باید به او فضا را بدهیم و شرایط را برایش فراهم کنیم تا بتواند به شرایط آرمانی برگردد. من برای آل کثیر خوشحالم، چون با آمدنش در این بازی حساس گل زده است و به نظرم در ادامه می‌تواند به تیم کمک کند.

بازی های نیم فصل دوم سخت تر می شوند 

او درباره اینکه با اضافه شدن بازیکنان خارجی جدید وضعیت پرسپولیس بهتر می‌شود، گفت: صددرصد، وضعیت بهتر می‌شود و بازیکنان خوب به تیم اضافه شوند می‌توانند در ادامه راه به تیم کمک کنند. بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر هستند و باید بازی منسجم تری را انجام بدهیم و تمرکز داشته باشیم، چون تیم‌های پایین جدول برای نباختن و ماندن در جدول بازی می‌کنند و تیم‌های بالای جدول هم برای قهرمانی می‌جنگند. من فکر می‌کنم در نیم فصل دوم هر چه بازیکن خوب به تیم پرسپولیس اضافه شود می‌تواند به این تیم کمک کند.

منافی درباره اینکه دومین تجربه سرمربیگری اوسمار را چطور دیده است، گفت: به نظرم باید به او زمان بدهند تا کارش را انجام بدهد و هجمه روی او زیاد بوده است. نمی‌توانیم با ۲ بازی درباره عملکردش بگوییم و در ادامه بازی‌ها مشخص می‌شود که شرایطش به چه صورت است.

بازی با ذوب آهن راحت نیست 

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی بعدی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن گفت: بازی آسان نداریم و همه بازی‌ها  چه بالا، چه وسط و چه پایین جدول سخت است. هر بازی شرایط خاص خود را دارد. تیم ذوب آهن هم همیشه تیم خوبی بوده  و امسال هم خوب بسته شده است و بازی راحتی نیست و باید با قدرت و تمرکز بیشتر به جلو برویم و ان شا الله به صدر جدول نزدیک بشویم، چون فاصله امتیازات زیاد شده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار