انتخابات مهم‌ترین رویداد فعلی کشور است

فرمانده سپاه سیب و سوران گفت: در حال حاضر مهم‌ترین رویداد سیاسی سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرنگان رهبری است.

 غلامعلی سهرابی  با اشاره به اینکه انتخابات به‌عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی امسال  است، بیان کرد: انتخابات سالم بر مبنای چهاراصل مورد انتظار مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات سبب ایران قوی و مقتدر در جهان می‌شود و ما مسئولین باید در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت برگزاری انتخابات سالم اقدام نماییم.

فرمانده سپاه سیب و سوران ضمن اشاره به برگزاری طرح شهید آرمان علی وردی در سیب و سوران، گفت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای طرح شهید آرمان علی صورت‌گرفته است که می‌توان به دیدار چهره‌به‌چهره با معتمدین و متنفذان، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین ویژه تمامی اقشار شامل فرهنگیان، دانش‌آموزان رأی اولی، سران طوایف، علما و روحانیون و بازاریان اشاره کرد.

سهرابی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال این بودند که مردم را از نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه جدا کنند و در اهدافی که برای نابودی نظام اسلامی دنبال می‌کردند، موفق نشدند؛ اما دشمن اکنون فهمیده آنچه موجب عزت و اقتدار ایران بوده، مبانی دینی و ارزشی و نیز پشتوانه مردمی است؛ لذا در جنگ روایت‌ها و ترکیبی، مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و ابزار آن در اختیار دشمنان است و در جنگ تمام‌عیار با دشمنان قرار داریم بیان کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های مختلف پشتوانه مردمی نظام و انقلاب را هدف‌گذاری کردند همچنین مقام معظم رهبری دراین‌خصوص می‌فرمایند که یکی از رمزهای شکست‌ناپذیری انقلاب ما پشتوانه مردمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار