راه‌اندازی پویش آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از راه اندازی پویش مردمی و کمک رسان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت هفته جوان در یزد خبر داد.

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته جوان گفت: در هفته جوان برنامه‌های متعددی پیش بینی شده و در حال اجرا می‌باشد که یکی از این برنامه‌ها پویش مردمی و کمک رسان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که با محوریت و مشارکت ستاد دیه استان برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، افرادی که در وقوع جرم انگیزه مجرمانه ندارند، اما هم خود به سبب عجز در رد و پرداخت دیون در زندان گرفتار شده‌اند و هم خانواده‌های بی سرپرست آنان با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

وی بیان داشت: از مردم نیکوکارو خیر استان که همیشه نقش پررنگی در این پویش‌ها داشته اند، می‌خواهم تا تا با کمک‌های مالی به این پویش، گامی برای آزادی زندانیان بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: درجشن بزرگ هفته جوان که با حضور ۴۵۰۰ نفره مردم همراه بود تا میزان ۳ میلیارد ریال در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از سوی خیرین و مردم دارالعباده اهدا شد.

حاجی حسینی اظهار داشت: یکی از پیامد‌های بسیار بد زندان آسیب‌هایی است که برای خود شخص و به صورت ویژه برای خانواده وی همراه است و با آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از وقوع بسیاری از این آسیب‌ها جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.