نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

زمینه مشارکت جوانان در انتخابات و اعیاد شعبانیه مهیا شود

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی خواستار مهیا شدن زمینه مشارکت جوانان در انتخابات و اعیاد شعبانیه شود، گفت: در این مسیر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی ضرورت دارد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از جوانان و برگزیدگان مسابقات دانش‌آموزی ضمن قدردانی از حضور جوانان در راهپیمایی دهه فجر، ابراز کرد: جوانان ما نشان دادند که اهل بصیرت و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز نسل جوان ما باید بیش از هر زمان هوشیار باشد، افزود: استکبار جهانی نقشه‌های خود برای انحراف جوانان به کار بسته و در این راه از حربه‌های رسانه‌ای و جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هم بهره گیری می‌کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دشمنان تحت عنوان دلسوزی و یا مشورت به دنبال استحاله فکر جوانان مان هستند، تاکید کرد: باید از نسل جوان در برابر هجمه‌ها، مراقبت کرد.

مطیعی با بیان اینکه نحوه مواجهه رهبر معظم انقلاب اسلامی با نسل جوان برای همه ما باید الگو باشد، گفت: باید جذب حداکثری جوانان به الگو‌های انقلاب اسلامی را مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: برخی افراد یا گروه‌ها برای جوانان دام پهن کرده‌اند و سعی دارند که آن‌ها را از مسیر رشد و تعالی منحرف کنند و لذا باید تبیین را برای نسل جوان، بیشتر از پیش، مد نظر قرار داد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه با بیان اینکه زمینه مشارکت جوانان در انتخابات و اعیاد شعبانیه مهیا شود، گفت: در این مسیر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی ضرورت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.