پیشرفت ایران در دسترسی به تجهیزات مهندسی صداوسیما

رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه گفت:دسترسی ایران به تجهیزات مهندسی رادیو تلویزیون تحسین برانگیز است.

رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا- اقیانوسیه (ABU) جمهوری اسلامی ایران را مهد هنر و تمدن دانست و گفت: ایران علاوه بر پیشرفت‌های بزرگ در زمینه‌های اقتصادی، فناوری و فنی، دسترسی عجیبی به تجهیزات مهندسی رادیو تلویزیون پیدا کرده است.


احمد ندیم مردم ایران را بسیار هوشمند، هنرپرور و دارای ارزش‌های بزرگ تمدنی خواند و افزود: پیشرفت‌های موجود در جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که این کشور می‌تواند در ارتقاء و سطح آموزش کشور‌های عضو (ABU) به این اتحادیه کمک قابل توجهی داشته باشد.


او گفت: اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU) در سال ۱۹۶۴ و باهدف توسعه صنعت رادیو و تلویزیون و ساماندهی فعالیت‌های مشترک رسانه‌ای تاسیس و هم اکنون در ۵۳ کشور ۱۷۰ عضو و با ۳ میلیارد نفر مخاطب بزرگترین منطقه جمعیتی را پوشش می‌دهد.


احمد ندیم  با اعلام اینکه دبیرخانه این اتحادیه در کوآلالامپور مالزی مستقر است، به فعالیت‌های ABU اشاره کرد و گفت: ABU در زمینه مسائل مشترک همکاری داشته و با بسیاری از سازمان‌های بین المللی برای آگاهی از تازه‌ترین تحولات در رادیو تلویزیون‌های عمومی ارتباط نزدیکی دارد و همچنین در راستای بهبود مهارت‌ها و فناوری‌های اعضا و ترغیب آن‌ها برای هماهنگ سازی استاندارد‌ها و سیستم‌های عامل و فنی پخش در منطقه فعالیت‌هایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار