ایجاد زیرساخت مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از آمادگی شهرداری برای ایجاد زیرساخت مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمود ایرانمنش، در نشست با معاونان خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های زیرمجموعۀ این معاونت، با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه انتخابات، به وظایف شهرداری اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به شهروندان و پاکیزگی شهر در ایام پایانی سال در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم بستر را برای تبلیغات نامزد‌های دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم، گفت: داربست و سازه‌های مناسبی را در شهر ایجاد خواهیم کرد.

ایرانمنش ادامه داد: در انتخابات، همه توقع دارند شهرداری سرویس‌دهی کند و  تجهیزات لازم ازجمله بالابر را در اختیار داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به جشنوارۀ پیشواز شهر از نوروز؛ پیشران بر لزوم گرفتن بازخورد مناسب از کار‌های محقق‌شده در اجرای طرح مذکور تأکید کرد و گفت: قصد داریم با ارزیابی اقدامات و رفع موانع، کار را سرعت دهیم.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، تنظیف آرامستان‌های شهرداری را ازجمله اقدامات مهم در آستانه سال جدید دانست و بر تعامل بیشتر بین مناطق پنج‌گانه و سازمان مدیریت پسماند نیز تأکید کرد.

ایرانمنش، با اشاره به اینکه اقدامات حوزۀ خدمات‌شهری، مهم است، اما چندان دیده نمی‌شود، گفت: متأسفانه کوچک‌ترین کم‌کاری مورد مواخذه قرار می‌گیرد که این مهم باید مدنظر معاونان خدمات‌شهری مناطق قرار گیرد.

وی به پنج منطقه و ۱۱ ناحیه خدمات‌شهری در شهر کرمان اشاره کرد و با بیان اینکه شهر کرمان، با تلاش نیرو‌های خدمات‌شهری همیشه تمیز بوده است، گفت: البته این هدف، مستلزم همکاری مردم است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، نصب سطل زباله یا چهارچرخ در بعضی از معابر شهر را ازجمله موضوعات مطرح ذکر و خاطرنشان کرد: در شهرک «شهید مطهری» به‌صورت نمونه کار انجام شده و نتیجه داده است؛ بنابراین، با تأکید شورای اسلامی شهر و شهردار، مقرر شده تعدادی سطل زباله، خریداری و تا آخر سال نصب شود.

ایرانمنش همچنین بر سرعت‌بخشیدن به اجرای سفره‌های هفت‌سین و اِلمان‌ها تأکید کرد و از معاونان حوزه خدمات‌شهری مناطق خواست در آستانه سال جدید در زمینۀ زیباسازی شهر تلاش کنند.

در ادامۀ این نشست، درخصوص نحوۀ ایجاد داربست‌های فلزی توسط شهرداری و یا پیمانکار برای ایجاد زیرساخت مناسب تبلیغات انتخاباتی، لزوم تأمین نیروی کافی برای سازمان مدیریت آرامستان‌ها و نحوۀ به‌کارگیری کارگران تنظیف و جمع‌آوری زباله در شیفت‌های صبح و شب و همچنین درخصوص زمان و مکان مناسب برای اجرای طرح «پیشران» در حوزه خدمات‌شهری با حضور کارگران تنظیف و جمع‌آوری زباله و رنگ‌آمیزی جدول‌های معابر شهری، گفتگو و تبادل نظر شد.

برچسب ها: شهرداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار