مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام:

زیرساخت‌های گردشگری ایلام مهیای حضور مسافران نوروزی است

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: زیرساخت‌های گردشگری ایلام مهیای حضور مسافران نوروزی است.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز سال جدید می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد با هماهنگی، هم‌افزایی و تشریک مساعی برای خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان بیان کرد: برای حفظ شأن جایگاه ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد و برنامه‌های فرهنگی نوروزگاه‌ها در لیالی قدر نیز تعطیل می‌شوند.

او اضافه کرد: استان ایلام به عنوان یک استان چهار فصل با نام عروس زاگرس و پایتخت خادمین سیدالشهدا در کشور شناخته‌شده که هرساله میزبان خیل کثیری از زائرین حسینی از مناطق مختلف کشور است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: با توجه به اینکه سال گذشته بیش از ۳ میلیون مسافر و گردشگر به استان ورود کردند، امسال نیز تمامی زیرساخت‌های گردشگری در استان فعالیت خود را آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود آمار گردشگران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

شریفی در ادامه گفت: بر این باوریم که برای بالندگی و رونق صنعت گردشگری و صیانت از میراث‌فرهنگی و ترویج صنایع‌دستی باید آگاهی و دانش جامعه را بالا برد و رسانه‌های استان بهترین ابزار و منبع برای تحقق این موضوع است.

برچسب ها: صنایع دستی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.