دستگیری سارقان خودرو با ۱۲۰ فقره سرقت در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و لوازم جانبی با ۱۲۰ فقره سرقت در شهرستان نظرآباد در این استان خبرداد.

سردار حمید هداوند گفت: همزمان با اعلام کشف یک فقره سرقت خودروی پژو در سطح یکی از محلات شهر نظرآباد، بلافاصله تیم عملیاتی پلیس در محل سرقت حاضر شدند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های دقیق میدانی و داده‌های موجود در صحنه، پیگیری‌های تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند.

هداوند اضافه کرد: تیم پیگیری کننده پرونده با انجام کار اطلاعاتی دقیق و حساب شده در کمتر از ۲۴ ساعت سارقان خودروی مسروقه را در حالی که با یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در سطح شهرستان ساوجبلاغ در حال حرکت بودند را شناسایی و در عملیاتی ضربتی چهار سرنشین آن را دستگیر کردند.

هداوندبا بیان اینکه در سوابق متهمان مشخص شد که هر چهار نفر از سارقان سابقه دار هستند، گفت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به ۲۵ فقره سرقت خودرو و ۹۵ فقره لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

وی بیان کرد: متهمان به همراه اموال مسروقه مکشوفه شامل ۵۵ حلقه رینگ و زاپاس پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و منزل با ۸۰ فقره سرقت در کرج

دستگیری سارقان خودرو با ۱۲۰ فقره سرقت در البرز


جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو و منزل با ۸۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی مشخص شد که ۲ نفر از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای سطح استان با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت‌های متعدد خودرو و منزل در سطح شهرستان کرج می‌کنند.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی صورت گرفته هر ۲ سارق در عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کر: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و همچنین به ۵۰ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو اعتراف کردند.
نادربیگی از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: این افراد به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار