کسب ۲ مقام برتر سیستان و بلوچستان در جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب ۲ رتبه برتر جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور شدند.

  ابوالفضل   با بیان اینکه جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور به میزبانی استان اصفهان در ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه امسال برگزار شد، گفت:  این جشنوار متشکل از سه رویداد حرکت، رویش و نشریات بود که برای اولین بار به شکل تجمیعی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری چنین جشنواره ای را شناسایی استعدادها در زمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی و فراهم آوردن زمینه‌هایی برای رشد استعدادها دانست و بیان کرد: این اقدام در راستای مهارت محوری و اشتغال دانشجویان انجام شد.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش کارآفرینی علمی «بتول بزرگزاده» با خلق اثر سفال و در بخش عکس جشنواره نشریات نیز «عایشه رهسپار و امین میرکازهی» حائز مقام سوم شدند.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اصلی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به عنوان دانشگاهی جامعه محور و مساله محور برنامه ریزی شده، تاکید کرد: این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های جامع دولتی سیستان و بلوچستان با داشتن ۱۰ مرکز دارای ۱۰ هزار دانشجو است که بیشتر آنان را دانشجویان بومی تشکیل داده‌اند.

گفتنی است برپایی غرفه دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در جشنواره دستاوردها و توانمندیهای دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور از جمله اقداماتی است که در حاشیه این جشنواره به میزبانی استان اصفهان انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.