رقابت ۱۳۶ داوطلب نمایندگی در ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: ۱۳۶ نفر در ارومیه برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

فرماندار شهرستان ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با انصراف ۵ نفر و تغییر حوزه انتخابیه ۸ نفر،   تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به ۱۳۶ نفر رسید که از این تعداد سه نفر با رای مستقیم مردم به مجلس دوازدهم راه خواهند یافت.

غلامحسین عماری ادامه داد: بیش از ۱۳ هزار نفر نیروی اجرایی، بازرسی  و نظارتی بگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتابیه ارومیه را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: برای اخذ آرای مردم شهرستان ارومیه در مجموع ۵۴۹ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۳۹۰ صندوق ثابت و  ۱۵۹ صندوق سیار در مناطق شهری و روستایی مستقر خواهند بود.

فرماندار شهرستان ارومیه یاد آور شد:  برای اخذ آرای هموطنان مسیحی آشوری و ارمنی نیز در حوزه انتخابیه  ارومیه ۵ صندوق برای اخذ آرای هموطنان مسیحی آشوری و کلدانی و یک صندوق نیز برای هموطنان مسیحی ارمنی در نظر گرفته شده است.

این مقام اجرایی افزود: در طول مدت نام نویسی از داوطلبان ۲۸۴ نفر از حوزه انتخابیه ارومیه برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده بودند.

وی با بیان اینکه امنیت، سلامت و مشارکت اصول  اساسی در انتخابات پیش رو می‌باشد و با تلاش‌های شبانه روزی و برنامه ریزی‌های کارشناسی شده در حال پیگیری است، ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رای شاهد حماسه دیگری از مشارکت ملت ایران در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.