قرارداد همسان فضای سبز در قزوین تدوین شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: برای اولین بار در سطح کشور، قرارداد همسان فضای سبز در قزوین تدوین شد.

اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: در راستای ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در قرارداد‌های شهرداری‌های استان، دومین نمونه قرارداد‌های همسان در حوزه فضای سبز ابلاغ شد. 

اسماعیلی افزود: پس از احصا چالش‌ها و مشکلات به وجود آمده برای شهرداری‌ها و با توجه به ابلاغ فهرست بهای پایه رشته فضای سبز، به منظور ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در این قرارداد‌ها موضوع تدوین قرارداد‌های همسان حوزه فضای سبز در دستور کار کمیته ذیربط در دفتر امور شهری و شورا‌ها قرار گرفت. 

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین اضافه کرد: با تشکیل کارگروه استانی و برگزاری جلسات متعدد و دعوت از خبرگان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، برای اولین بار در سطح کشور قرارداد همسان فضای سبز تدوین شد. 

وی بیان کرد: این نمونه قرارداد که در جلسه اخیر شورای فنی استان مصوب شده شامل موافقتنامه، شرایط عمومی و خصوصی است و جهت اجرا برای دوره آزمایشی ۲ ساله توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی به شهرداری‌های استان ابلاغ شد. 

اسماعیلی یادآور شد: اولین نمونه قرارداد همسان حوزه پسماند نیز توسط کمیته مذکور در دفتر تدوین و ابلاغ شده بود، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور، تعمیم قرارداد فضای سبز به شهرداری‌های کشور نیز در حال پیگیری است.

برچسب ها: امور شهری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.