اهدای ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نخبه قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین گفت: همزمان با هفته جوان، ۵۰ زوج نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان جهیزیه خود را دریافت کردند.

محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان تحت حمایت خود و همچنین محرومان استان اهداء می‌کند که یکی از خدمات این نهاد به افراد تحت حمایت، هدیه ازدواج به پسران تحت پوشش و همچنین کمک هزینه جهیزیه به دختران است.

وی ادامه داد: در این راستا ۵۰ زوج نخبه تحت حمایت این نهاد در استان قزوین که در زمینه‌های تحصیلی، دانشگاهی، ورزشی، هنری و فرهنگی در استان و کشور حائز جایگاه‌های شایسته‌ای بودند، از هدایای کمیته امداد در استان بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها ۶۰۰ میلیون ریال بود که شامل یک دستگاه شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی است.

صیادی گفت: عموم مردم قزوین نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان در هر زمینه‌ای اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار