فرماندار ویژه مهاباد:

انتخابات نماد تعلق نظام به مردم است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: اقدامات لازم برای مشارکت حداکثری در انتخابات انجام شده و انتخابات نماد تعلق نظام به مردم است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه اقدامات لازم برای مشارکت حداکثری در انتخابات انجام شده، گفت: به طور میانگین هر ۱۳ ماه یک بار انتخابات سراسری برای مسئولیت‌های مختلف در کشور برگزار شده که نشان از تعلق نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم را دارد.

وی افزود: مردم مهاباد همواره در صحنه‌های مختلف که نیاز به حضور داشته، پای کار آمدند و موجب شده دشمنان ما گزینه‌های روی میز خود را جمع کنند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خدمات دولت مردمی سیزدهم، اکنون شهرستان مهاباد به کارگاه سازندگی تبدیل شده، اضافه کرد: ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف بهداشتی، خدماتی، رفاهی و گردشگری در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد و پروژه‌های عمرانی متعددی در حال انجام است.

عباسی بیان کرد: عملیات گازرسانی به ۶۳ روستای مهاباد، احداث بیمارستان‌های ۳۵۰ تختخوابی و ۹۶ تختوابی تامین اجتماعی، آسفالت ۱۴۴ کیلومتر راه روستایی، ساخت ۳۰۵ کلاس درس و انتقال آب به ۱۴۱ روستای سطح شهرستان بخشی از فعالیت‌های در حال انجام است.

وی همچنین رتبه علمی مهاباد را قابل توجه دانست و گفت: ۹۷ درصد جمعیت شهرستان باسواد بوده و در تمام دانشگاه‌های معتبر کشور دانشجویانی از این شهرستان حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.