مشارکت مهمترین مولفه انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: از میان ۴ مولفه انتخابات عنصر مشارکت مهمترین مولفه است و ارزش واقعی انتخابات به حضور پرشور مردم در صحنه و مشارکت گسترده است.

 عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان، گفت: با توجه به قانون جدید انتخابات این دوره جهت تبلیغات نامزد‌ها سالن‌ها و امکانات عمومی دستگاه‌ها در اختیار داوطلبان قرار میگیرد و بر اساس اطلاعیه‌های مربوطه برنامه ریزی لازم برای این فرایند انجام شده است.

او می‌گوید: چهار مولفه انتخابات (مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت) بر یکدیگر تاثیرات متقابل دارند. از میان این ۴ مولفه عنصر مشارکت مهمترین مولفه انتخابات است. ارزش واقعی انتخابات به حضور پرشور مردم در صحنه و مشارکت گسترده است.

افرازه شهاوند ادامه داد: از همه احزاب و جریان‌های سیاسی قانونی و همه اقشار و اقوام در صحنه رقابت حضور دارند و در ایام انتخابات گروه‌های اصلاح طلب، اعتدالی، اصولگرا و … لیست نامزد‌های مورد حمایت خود را منتشر خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: دستگاه‌های متولی و قانونی در کنار همه کسانی که جامعه مخاطبین دارند مسئولیت تشویق مردم به حضور در انتخابات را دارند. در این راستا تهیه محتوای جذاب، مختصر و جامع جهت تبیین خدمات صورت گرفته توسط دستگاه‌ها در دستورکار روابط عمومی‌ها باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: مردم انتظارات به حقی از ما دارند که ممکن است بخشی از آن انجام نشده باشد که در این خصوص باید دلایل ذکر شود و وعده مشخص و صادقی برای آن مشخص شده و حتی الامکان اقناع صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تلاش لازم جهت جلب رضایت و اعتماد مردم توسط روابط عمومی‌ها از طریق انتشار عملکرد در فضای مجازی و رسانه‌ای و ایجاد بستر گفتگوی مسئولان با مردم و رسانه‌ها جهت تشویق افراد مردد به شرکت در انتخابات انجام شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه انتخابات در سرنوشت همه ما چه کسانی که رای میدهند و چه کسانی که رای نمیدهند تاثیرگذار است افزود: روابط عمومی‌ها زبان گویای مردم هستند و در انتخابات که در حال حاضر مهمترین موضوع کشور است رسالت ویژه‌ای دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار