همایش سالانه خادمیاران و یاوران رضوی کوهبنان برگزار شد

همزمان با ایام شعبانیه همایش سالانه خادمیاران و یاوران رضوی کوهبنان در فرمانداری کوهبنان برگزار و مسائل مورد نیاز آموزش داده شد.

همزمان با ایام شعبانیه، همایش سالانه خادمیاران و یاوران رضوی کوهبنان با حضور دبیر کانون در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کوهبنان برگزار و مسائل مورد نیاز آموزش داده شد.

در این دوره آموزشی محمد رضا توکلی دبیر کانون خادمیاران رضوی کوهبنان با اشاره به اهمیت شناخت امام رضا (ع) و معرفت به ائمه اطهار(ع) گفت: یک خادمیار رضوی باید به امام رضا (ع) معرفت و شناخت داشته باشد و همواره برای گسترش فرهنگ رضوی گام بردارد.

وی در این همایش با اشاره به مراحل خادمیاری امام رضا (ع) افزود: سیاست آستان قدس رضوی، محرومیت زدایی و خدمت به زائران امام رضا (ع) در اقصی نقاط کشور است و همه ما بایستی در این مسیر همراه باشیم.

مسئول سامانه خادمیاری کوهبنان در این جلسه نکاتی را پیرامون نحوه تایید خدمت، ارائه گزارش عملکرد خادمیاران در سامانه بنیاد کرامت رضوی ارائه کرد.

وی همچنین مسائل و موارد مربوط به سامانه خادمیاری از قبیل گزارش نویسی و چگونگی ثبت گزارش در سامانه، نحوه ارتباط و عملکرد در کانون‌های خدمت رضوی، نحوه ارزیابی کانون‌ها و... از سوی  مسئولان مربوطه را برای حاضران شرح داد و آموزش‌های لازم را ارائه کرد.

در ادامه محمد جواد اکبری، مسئول امور خادمیاری رضوی شهرستان کوهبنان وظایف، اخلاق رضوی و شرایط عمومی کشیک را برای خادمیاران تبیین و تشریح کرد.

وی در این کارگاه آموزشی، اصول ورود به سامانه خادمیاری، چگونگی ثبت گزارشات و سایر موارد را به فراگیران ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار