دژکام:

استان فارس می‌تواند یک و نیم میلیون گردشگر جذب کند

امام جمعه شیراز با اشاره به هدف‌گذاری دولت برای جذب ۱۵ میلیون گردشگر گفت: با توجه به چهار فصل بودن استان فارس و وجود ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعدد، می‌توانیم هدف‌گذاری یک و نیم میلیون گردشگری در فارس داشته باشیم.

آیت‌اله لطف‌الله دژکام در نشستی با مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس و روسا و اعضای صنوف و تشکل‌های گردشگری این استان گفت: گردشگری دارای ابعاد متعددی است و برای توسعه آن در فارس و به‌ویژه شهر شیراز باید برنامه‌ریزی و تلاش مستمری شکل بگیرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به هدف‌گذاری دولت برای جذب ۱۵ میلیون گردشگر گفت: با توجه به چهارفصل بودن استان فارس و ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعددی که در استان وجود دارد، می‌توانیم هدف‌گذاری یک و نیم میلیون گردشگری در فارس داشته باشیم.

او بر لزوم توسعه گردشگری سلامت و استفاده از این ظرفیت در فارس و شیراز برای جذب حداکثری گردشگران تأکید کرد و افزود: ضروری است ویژگی‌های تاریخی و فرهنگی شیراز مد نظر قرار گیرد و با جذب گردشگران بتوانیم نه تنها کالا بلکه فرهنگ مردم شیراز را نیز صادر کنیم.

آیت‌الله دژکام در بخش دیگری از سخنانش هم از حضور و فعالیت مؤثر تمام دست انکاران فعالان گردشگری و صنایع‌دستی فارس برای شرکت در نمایشگاه گردشگری تهران تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.