کشف ۲۵ کیلوگرم مواد محترقه؛ متهم ۱۹ ساله دستگیر شد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲۵ کیلوگرم موادمحترقه و بازداشت یک نفر خبر داد.

سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز بیست و هشتم بهمن ماه در حین گشت زنی در محدوده خیابان مولوی، ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار به فردی که کیسه‌ای بزرگ به همراه خود حمل می‌کرد مشکوک شده و در بازرسی از اموال همراه وی ۲۵ کیلو اکلیل سرنج و یک دستگاه کارتخوان سیار کشف و ضبط کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت افزود: متهم ۱۹ ساله در اظهارات خود به تهیه اکلیل و سرنج و ساخت مواد محترقه و فروش در چهارشنبه آخر سال معترف شد.

سرهنگ نادری با بیان اینکه شهروندان از خرید مواد محترقه دست‌ساز که موجب بروز اتفاقات جبران ناپذیر خواهد بود به جد پرهیز کنند افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
۲ سال پیش من در یک کوچه داشتم راه می‌رفتم که یک بچه بی‌صاحب یک ترقه نزدیک من انداخت و صدایش آنقدر زیاد بود که گوشم آسیب دید و صدای سوت می‌شنوم و هنوز خوب نشده است و پول هم ندارم بروم دکتر. ای کاش آن بچه را کتک می‌زدم تا تربیت شود! چون بعضی‌ها فقط با کتک تربیت می‌شوند! چرا پلیس بساط ترقه بازی را جمع نمی‌کند؟ ترقه بازی حق‌الناس است و باعث مزاحمت یا آسیب دیدن دیگران می‌شود. به قول حجة‌الاسلام دانشمند، ترقه بازی نشانه بی عقلی آدم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
باید حسابی جریمه بشه تا کار دستش بیاد
آخرین اخبار