برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سکانس حماسه در مازندران

مسئول بسیج هنرمندان مازندران از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سکانس حماسه از اول تا سوم اسفند خبر داد.

حمیدرضا هراسانی مسئول بسیج هنرمندان مازندران در نشست خبری جشنواره فیلم کوتاه سکانس حماسه در ساری از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سکانس حماسه از اول تا سوم اسفند خبر داد و گفت: این جشنواره در پنج بخش داستانی، مستند، پویانمایی، فیلم نامه و نماهنگ از اول تا سوم اسفند برگزار خواهد شد.

او افزود: روز چهارشنبه مراسم اختتامیه این رویداد در سینما سپهر ساری برگزار خواهد شد.

هراسانی گفت: ولایت فقیه و رهبری، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافعان حرم، ۱۴۰ شهید هنرمند، انقلاب اسلامی اهداف و آرمان‌ها و دستاورد‌ها و آسیب‌ها و تهدید‌های انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و ایران مقتدر، تمدن نوین اسلامی ایران، مدیریت جهادی و فرهنگ و تفکر بسیجی، رسانه‌ها و فضای مجازی از موضوعات این جشنواره است.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران افزود:هدف از برگزاری این جشنواره جذب و توانمند سازی بسیجیان و به کار گیری آن‌ها خواهد بود.

او گفت: ۶ هزار هنرمند بسیجی در ۱۰ رشته هنری دسته بندی شده است که با برگزاری کارگاه‌های مختلف به نام قاب نقره‌ای برای این هنرمندان سعی در توانمند سازی آن‌ها داریم.

هراسانی با بیان اینکه آثار ارسالی این جشنواره در سه مرحله داوری شد، افزود: محمدعلی باشه آهنگر مهمان ویژه این جشنواره خواهد بود و داوری این جشنواره را نیز برعهده دارد.

دو فیلم گالش اثر آقای شهاب الدین و مرگ پشت دیوار سبز اثر مهدی زمانپور کیاسری مهمان این جشنواره در دوبخش مجزا خواهند بود.

رضا اکبریان دبیر این رویداد نیز در این نشست خبری از ارسال ۱۸۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه سکانس حماسه خبر داد و گفت: ۳۹ اثر داستانی و ۱۱۳اثر مستند و ۱۲اثر نماهنگ و ۶اثر پویانمایی و ۱۴اثر فیلم نامه به این جشنواره ارسال شد که ۴۵ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.