آمریکا از کره شمالی می‌خواهد به مسائل حقوق بشری رسیدگی کند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده از کره شمالی خواست تا اقداماتی را برای رسیدگی به مسائل حقوق بشری در این کشور اتخاذ کند.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به گزارش ده ساله منتشر شده توسط سازمان ملل گفت: «ما از کره شمالی [جمهوری دموکراتیک خلق کره] می‌خواهیم برای اجرای توصیه‌های کمیسیون تحقیق سازمان ملل در سال ۲۰۱۴ و احترام به حقوق بشر، یک فرآیند اصلاحی را آغاز کند». 

پیش از این ادعا شده بود که پیونگ یانگ مسئول نقض سیستماتیک حقوق بشر است و توصیه‌هایی برای بهبود وضعیت ارائه می‌دهد.

وی مدعی شد: «ما همچنین از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که برای رسیدگی به وضعیت فاجعه‌بار حقوق بشر در کره شمالی اقدام فوری انجام دهد».

وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش‌های پیشین خود در مورد حقوق بشر، تخلفات گسترده در کره شمالی از جمله حبس دسته جمعی و کار اجباری را محکوم کرده بود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی نیز در گزارش‌های پیشین خود، آمریکا را کشوری با بیشترین نقض حقوق بشر و تشنه تسلط جهانی دانست و به دخالت در امور سایر کشور‌ها متهم کرد.

 

برچسب ها: کره شمالی ، حقوق بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
فقط همین مونده بود که آمریکا حقوق بشر حرف بزنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۳۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : آمریکا اول برود به مسایل مشکلات معضلات جنایت جنگی ضد حقوق بشری خود در خاورمیانه و جهان اسلام پایان دهد و به مسایل حقوق بشری داخلی خودش بپردازد و در امورات داخلی و خارجی دیگر کشورهای جهان فضولی دخالت نکند و سرزمینها مختلف را در جهان ترک کند و به کشور آمریکا برگردند همان کشوری که با ظلم زور ستمگری جرم جنایات نسل کشی فراوان از سرخپوستان که بومیان اصل اصیل آمریکا بودند از دستشان درآوردی اشغالش گردید شدید صاحب آمریکا اونوقت داری از حق و حقوق بشر حرف می زنید شما دولت مردان نامردان ناجوانمردان آمریکایی‌ و ارتشیانتان یه مشت وحشی بی تمدن بی اصل نسب بی بته جنایتکار غارتگر بی وجدان قمارباز روانپریش شیطان صفت خبیث ملعون فاسد فاسق بیش نیستید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار