سلامت و امنیت محور عمل مجریان انتخابات باشد

استاندار خراسان شمالی گفت:سلامت و امنیت انتخابات زمینه افزایش مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم را فراهم می‌کند.

حسین نژاد در هفتمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان، گفت: سلامت و امنیت در برگزاری انتخابات زمینه افزایش مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم را فراهم می‌کند.

استاندار خراسان شمالی  گفت : معاندان با شیوه‌های مختلف برای ایجاد یاس و ناامیدی برنامه ریزی کردند، اما با وجود پشتوانه مردمی، با همدلی و اتحاد انتخابات سالم را شاهد خواهیم بود.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: همه مجریان برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه باید سلامت و امنیت برگزاری انتخابات را محور عمل خود قرار دهند.
حسن ناهیدی گفت : احساس نبود سلامت در انتخابات حتی رقابت‌های انتخاباتی را نیز زیر سوال می‌برد و بسیاری از نامزد‌ها نسبت به آن بی تفاوت خواهند شد.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکید کرد: از تمامی مجریان انتخاباتی می‌خواهیم که قانون مداری، امانت داری و بی طرفی را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو در دستور کار قرار دهند.

براساس اعلام رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکنون صلاحیت ۱۰۹ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس در خراسان شمالی تایید شده است.

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان نیز گفت:در جریان برگزاری روند انتخابات هزار و ۱۶۰ نفر بازرس بر اجرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان نظارت می‌کنند.

ناصر فخر موحدی گفت : در جریان برگزاری روند انتخابات ۹۲۶ بازرس، ۹۵ بازرس ذخیره و ۶۲ سربازرس، ۱۲ سربازرس ذخیره،۱۱ بازرس ویژه و با احتساب اعضای هیات‌های بازرسی در مجموع ۱۱۶۰ نفر بر روند انتخابات ۱۱ اسفندماه نظارت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.