در طرح مباحث انتخاباتی ضرورتا باید از بداخلاقی‌های انتخاباتی اجتناب شود

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در طرح مباحث انتخاباتی ضرورتا باید از بداخلاقی‌های انتخاباتی اجتناب شود و از طرح مباحثی که به هتک حرمت و حیثیت سایر نامزدها می‌انجامد پیشگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا  رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به برخورد با تخلفات انتخاباتی گفت: در طرح مباحث انتخاباتی ضرورتا باید از بداخلاقی‌های انتخاباتی اجتناب شود و از طرح مباحثی که به هتک حرمت و حیثیت سایر نامزدها می‌انجامد و بروز برخی از چالش‌های طایفه‌ای و قومیّتی را دامن می‌زند، پیشگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا بیان کرد: یکی از شاخص‌های ولایت مداری و حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر انقلاب ذیل چهار شاخص مشارکت حداکثری، رقابت واقعی، سلامت و امنیت انتخابات، تأکید بر تدابیر پیشگیرانه با رویکرد اجتناب از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی است.

وی افزود: باید با اتخاذ راهبردهای موثر هم در حوزه رسانه و هم نشست‌های محله محور، کارکردهای مشارکت سیاسی مردم در امر انتخابات را به نحو لازم و مطلوبی تبیین و تشریح کرد، درواقع رکن اصلی مردم سالاری و جمهوریت نظام جمهوری اسلامی با اتکا به آرای عموم مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار