هفتمین همایش بین المللی بهداشت محیط در کیش برگزار می‌شود

دکتر ولی علی پور دبیر علمی هفتمین همایش بین المللی و بیست و ششمین همایش ملی بهداشت محیط گفت:تاکنون ۴۵۴ مقاله با موضوعات مختلف به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

این همایش در تاریخ ۲ تا ۴ اسفند ماه سال جاری با حضور متخصصین دانشگاه‌های بین الملل، اساتید، دانشجویان و کارشناسان بهداشت محیط از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و همچنین مدیران صنایع استان در سالن همایش‌های بین الملل جزیره کیش به دو صورت مجازی و حضوری و به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌شود. 

دکتر علی پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: از مجموع مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش تعداد ۱۳۸ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته که در قالب پوستر و سخنرانی ارائه خواهند شد. 

دکتر علی پور گفت: یکی از برنامه‌های اصلی کنگره رویداد ایده شو خواهد بود که در آن ۶۵ ایده ارسالی از سراسر کشور با یکدیگر رقابت خواهند داشت؛ همچنین از دیگر برنامه‌های این همایش ملی و بین الملل، سمپوزیوم، کارگاه آموزشی و نشست با متخصصین است.

علاقمندان می‌توانند به صورت برخط یا حضوری در برنامه‌های این رویداد بین الملل شرکت نموده و ضمن استفاده از محتوای علمی برنامه، سوالات خود را با متخصصین مطرح کنند.

اطلاعات بیشتر از طریق سایت همایش بهداشت محیط به آدرس https://7iehconf.hums.ac.ir/fa/"  در دسترس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.