رسولی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فعلا به‌غیر از قالیباف نام هیچ‌کس دیگر در لیست شورای ائتلاف نیست/ جمع‌بندی مذاکرات با جریان‌های انقلابی تا پایان هفته

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: هرگونه مصداقی به‌غیر از سرلیست شورای ائتلاف کذب است و هنوز حضور هیچ‌کس در لیست قطعی نشده است.

امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت لیست انتخاباتی شورای ائتلاف گفت: پس از برگزاری همایش ۱۴۰۰ نفری شورای ائتلاف و بعد از اینکه مصاحبه‌های کمیسیون‌های تخصصی انجام شد ۲۰ درصد از بالاترین نمرات به شورای انتخاب آمدند.

وی ادامه داد: سه روز پشت سر هم کار شورای انتخاب شورای ائتلاف با ۲۰ درصد بالای نمرات کانون‌های تخصصی بود و شورای انتخاب باید جمع‌بندی خود را انجام دهد. ما از حدود ۲۲۰ نفری که به شورای انتخاب آمده بودند به ۹۰ نفر خواهیم رسید و پس از آن وارد مرحله بعد می‌شویم.

سخنگوی شورای ائتلاف درباره انتشار برخی اسم‌ها در لیست نهایی این شورا بیان کرد: هرگونه مصداقی به‌غیر از سرلیست کذب است و هنوز هیچ‌کس به جز سرلیست شورای ائتلاف که قطعی شده هیچ فرد دیگری در لیست اسمش به قطعیت نرسیده است و مواردی که مطرح شده‌اند، شایعه است.

رسولی درباره اِن‌قُلت برخی جریان‌های اصولگرا به سرلیستی قالیباف اظهار کرد: شورای ائتلاف براساس مبانی و اصول خود حرکت می‌کند. دوستان ممکن است نظراتی داشته باشند و ما براساس نظرات اجماعی ارکان و اعضای شورای ائتلاف تصمیم می‌گیریم و درباره سرلیستی آقای قالیباف اجماع وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر جریان‌ها و افرادی نظراتی دارند بیرون از شورای ائتلاف هستند و ممکن است نظراتی بدهند، اما ما در موضوعی که به قطعیت رسیدیم نسبت به آن پافشاری می‌کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف درباره مذاکره با جبهه پایداری تصریح کرد: کماکان مذاکراتمان با گروه‌های جریان انقلابی ادامه دارد و به هر صورت تا اواخر هفته جمع‌بندی می‌شود لذا الان هیچ چیزی را به صورت قطعی نمی‌توانم اعلام کنم.

رسولی گفت: اعلام لیست‌ها هنوز دیر نشده، چون تا زمان تبلیغات مهلت وجود دارد و به همین دلیل عجله‌ای نداریم و می‌خواهیم کار را با تامل و تدبیر انجام دهیم لذا کار در زمان خود انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: تبلیغات به صورت تلفیقی انجام خواهد شد، چون امروز نمی‌توان از فضای مجازی عبور کرد و مقتضیات فضای مجازی این است که باید از آن استفاده کرد، اما به این معنی نیست که ما از موقعیت‌ها و امکانات دیگر استفاده نکنیم لذا از همه پتانسیل‌های تبلیغاتی استفاده خواهیم کرد تا سی نفر لیست شورای ائتلاف را معرفی کنیم و رزومه و کارنامه آن‌ها را برای مردم شفاف کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: پس از مصاحبه‌هایی که انجام شد به یک لیست ۹۰ نفری خواهیم رسید البته این پالایش از ۱۴۰۰ نفر شروع شد و ظرف ۲۴ ساعت آینده می‌توانیم به یک لیست ۹۰ نفری برای شورای ائتلاف برسیم.

رسولی گفت: مرحله به مرحله لیست تهران را دنبال می‌کنیم و این ۹۰ نفر ربطی به شهرستان‌ها ندارند.

سخنگوی شورای ائتلاف تصریح کرد: ۱۴۰۰ نفر در سایت ما برای حضور در لیست تهران ثبت‌نام کرده بودند و با مصاحبه‌هایی که کارگروه‌های تخصصی انجام دادند به حدود ۲۲۰ نفر رسیدیم و از این تعداد ظرف ۲۴ ساعت آینده مصاحبه‌ها جمع‌بندی می‌شود و بالاترین نمره‌های این ۹۰ نفر یعنی سه برابر ظرفیت لیست را خواهیم داشت که بتوانیم از آن ظرفیت سه برابری استفاده کنیم تا به لیست نهایی ۳۰ نفره برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
اقامت کانادا
وام بی بهره مجلس به شخص خاصی
ای وای

اینبار فرق میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
بخاطر عدم اختصاص بودجه به یه پروٰه عمرانی من و همکارانم بیکار و 4ماه هم هست حقوق نگرفتیم.پسرما به دلیل بی پولی نتونستم یه کلاس مکالمه بفرستم اونوقت آقای قالیباف ازسیسمونی هاش که بگذریم آقا پسرشون هم با (موتور)رفتن پیش یه روحانی و اعلام کردن به خاطر مخارج بالای تحصیل در (کانادا)ناگذیر شدن درخواست اقامت کنن؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
مسئولی که فرزندانش تلاش می کنند در کشوری زیست و بیزینس کنند که دشمن قسم خورده ۸۰ میلیون ایرانی پاک سرشت هست.،یا فرزند دیگرش برای خرید سیسمونی به کالای تولید داخل نظر نمیکند.آیا به موضوع انقلاب و شعار آن خدشه وارد نمی کند؟ایا این مسئول از مردم فاصله نگرفته هست؟آیا این مصداق ظلم به عامه مردم نیست.

من با قرآن جواب می دهم، وَلَا تَرْکَنُوا إِلَی الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ؛ یعنی میل نکنید به کسانی که ظلم می کنند.حالا اون نفر میخواد در لیست هر ائتلافی باشه.حرف قرآن هست به ان طرف میل نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
وقتی رای عالم و سفیح به یک میزان باشه احتمال آن را دارد که هرگلمرادی نماینده مجلس شود.قانون ازبن خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مردم به لیستهای اصولگرا و اصلاح طلب رای ندهند.عامل بدبختی مردم این دو حزب هستند.مردم به مستقلین رای بدهند که متدین.کاردان.فهیم.مردم دوست هستند و هیچ تمایلی به حناح و جناح بازی ندارند.و خودشون وقف مردم کنند.اصول گرا و اصلاح طلب رو به تاریخ بسپارید.فقط نماینده ای از دل ۸۵ میلیون ایرانی که دلش برای مردم باشه نه حزبش و بازی هوی حزبیش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سالی که نکوست ازبهارش پیداست
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۶:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
این آقا حرفش چیه با کی و چه می گه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آره دیگه بعدشم با پسرش میرین ترکیه یا کانادا
Iran (Islamic Republic of)
رضاحسینی
۱۵:۲۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آقای دکترباقرقالیباف اصلح ترین هستند،یقینا ایشان بالاترین رای را درانتخابات اسفند۱۴۰۲خواهندداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
مگه انتخابات واقعیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آقای قالیباف در مدیریت خانواده خودش مانده. ببینید ما مردم چقدر بدبخیتیم که مدیریت قوه مقننه کشور را دادیم دستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
هر کسی راجه به انتخابات نظر میده به فکر حزب و گروه و سر لیست شه و انتظار دارین مردم به چینین افرادی رای بدن که به فکر منافع حزب و جیب شون هستند که خیال باطلی
-
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
همون قالیبافی که خریدهایش را از خارج می کند و پسرش به کانادا مهاجرت کرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آری آری آری همون قالی باف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
بهتر هست همه نمایندگان مجلس فعلی بازنشسته شوند و نیروهای متعهد و فعال و توانمند جایشان را پر کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
قالی باف هرجا باشه هر کی بهش رای بده راضی به زندگی اشرافی این موجود و گروهش شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
مگه کسی باز به قالیباف رای میده؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
پس ا ولین نفری که تو لیست نباید رای بیاره پیدا شد بقیه لیست کی انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
بورس و اقتصاد دستوری رو درست کنید ۴۵ میلیون سهامدار مالباخته بورس دیگه نه اعتمادی دادند ونه رای میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
خاندوزی بی سواد را باید عزل و محاکمه کنند . اقتصاد و بورس را که در واقع موتور محرکه ی اقتصاد کشور هست را نابود کردند ‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
قالیباف سر لیست باشه یا ته لیست.من اصولگرا بهش رای نمیدم نه خودم نه ۵عضو خانواده ام.کسی که یادش رفته عهدش با رفیقهای شهیدش..کسی که بجای اینکه از تولید ملی حمایت کنه.برای یک سیسمونی اعتماد به تولید ملی نداره و ارز مملکت رو خرج کشور بیگانه میکنه.کسی که کنترل بر خانواده نداره و پسرش برای سکونت در کشوری که هرروز بر تحریمهاش بر ۸۰ میلیون ایرانی میفزایه به زمین و اسمان چنک میزنه تا تبعه اونجا بشه..چطور میخواد برای مردم کار کنه.برای تولید مملکت.برای سرفرازی مملکت.خدایی اگر یک اصلاح طلب اینکارو میکرد خود آقای قالی باف چه برخوردی با این مسئله میکردند...آقای قالیباف برگرد به مرام دوستان شهیدت.به حرمت خون اون عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
حرفتون درسته ولی اون بشری که نام بردید گوشش به این حرفا بند نیست برادر!!!!!
Germany
مجیدی
۰۸:۳۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آقای قالیباف شما بین ایثارگران تبعیض قائل شدید و اجازه ندادید بحث تبدیل وضعیت ایثارگران ۱۴۰۰ به بعد در صحن مطرح شود. YJC عزیز لطفاً نظرم را ثبت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اقتصاد را نابود شد. بورس را که در واقع موتور محرکه ی اقتصاد کشور هست را نابود کردید . فقط به فکر لیست دادن هستید ؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
هی بورس بورس میکنید که چی الان وقت رای دادنه منافقها می آیند اینجا هی بورس بورس میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اقتصاد مملکت نابود شده ، بورس سقوط کرده ، تورم و گرانی بیداد میکنه . نمایندگان مجلس در حال تشکیل دادن لیست هستند !!!!!!!!!!
نه اصلاح طلب و نه اصولگرا ، هیچکدامشان به فکر مردم نبوده و نخواهند بود . تو این ۴۵ سال گذشته سوء مدیریت هر دو جناح را مردم دیدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
فروشنده منطقه 22 تهران شده سر لیست ........ خدا به داد برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
واقعا تو مجلس چی هست که نمایندگان میلیاردها تومن هزینه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
قالیباف سر لیست باشه یا ته لیست.من اصولگرا بهش رای نمیدم نه خودم نه ۵عضو خانواده ام.کسی که یادش رفته عهدش با رفیقهای شهیدش..کسی که بجای اینکه از تولید ملی حمایت کنه.برای یک سیسمونی اعتماد به تولید ملی نداره و ارز مملکت رو خرج کشور بیگانه میکنه.کسی که کنترل بر خانواده نداره و پسرش برای سکونت در کشوری که هرروز بر تحریمهاش بر ۸۰ میلیون ایرانی میفزایه به زمین و اسمان چنگ میزنه تا تبعه اونجا بشه..چطور میخواد برای مردم کار کنه.برای تولید مملکت.برای سرافرازی مملکت.خدایی اگر یک اصلاح طلب اینکارو میکرد خود آقای قالیباف چه برخوردی با این مسئله میکردند...آقای قالیباف برگرد به مرام دوستان شهیدت.به حرمت خون اون عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۰۷:۲۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
دستاوردهای آقای قالیباف چی بوده که دوباره اومده تو لیست ،به قرآن قسم به حضرت عباس قسم این مملکت صاحب نداره.به مولا علی صاحب نداره‌..هیچ قانونی تو ای مملکت وجود ندارد ،اگه داش قالیباف الان باید محاکمه بشه نه اینکه دوباره عضو بشه،خدا وکیلی احساس بی خاصیتی از مجلس داره بیداد می‌کنه...پسر آقای قالیباف کجاست،جریان سیسمونی ترکیه چی بود ،به ولله هرجای دنیا هر کشوری بود الان باید محاکمه میشد...مردمو چی فرض کردین شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آفتابه لگن هفت دست شام وناهارهیچ.مردم کجای این بازی هستن.،?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
رنگ رخساره خبر می‌دهد سر درون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
آقای قالیباف انسان بزرگی است صلاح اینست بمنظور حفظ وحدت نیروهای انقلاب ایشان همانند انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ که بنفع آقای رئیسی همراهی کردند اکنون نیز چنین اقدامی نمایند..
آخرین اخبار