سارق اماکن خصوصی و مالخر لوازم مسروقه در امین آباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده امین آباد و کشف ۵ پرونده سرقت، خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: با وقوع سرقت اماکن خصوصی در هفته‌های اخیر در محدوده "امین آباد "، و طرح شکایت مالباخته در کلانتری رسیدگی به موضوع سریعاًدر دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۳ قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری امین آباد با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهم که فردی حدوداً ۳۳ ساله و از اتباع کشور همسایه بود را شناسایی نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در بیست و ششم بهمن ماه سال جاری مخفیگاه متهم را به همراه مالخر اموال مسروقه در محدوده "امین آباد" شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر دو متهم را در ۲ عملیات مجزا دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه، تعداد ۲ عدد دستگاه جوش، ۲ عدد سنگ فرز، ۲۰۰ متر سیم سیال و ۳ عدد ماسک جوشکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد : متهمان پس از انتقال به کلانتری امین آباد در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کرد و تاکنون ۵ مالباخته به کلانتری مراجعه و اموال خودرا شناسایی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۵۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
قابل توجه اونایی که می گه به اتباع شناسنامه بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
اتباع سوئیس بودن یا نروژ؟!
آخرین اخبار