هزینه سفر انصراف دهندگان از حج عمره به حساب‌ها آن‌ها واریز می‌شود

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : طبق اطلاعیه سازمان حج و زیارت انصراف عمره‌گذاران به صورت متمرکز اعلام شده و هزینه سفر از امروز به حساب‌ها آن‌ها واریز می‌شود.

سعید کریمی‌خو، مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تعداد کاروان‌های اعزامی از کرمانشاه به حج عمره را پنج کاروان (سه کاروان اهل سنت و دو کاروان شیعه) به ظرفیت ۵۳۶ نفر عنوان کرد و گفت : تعدادی از این افراد خود از قبل انصراف داده و مابقی هم از سوی سازمان حج و زیارت به صورت متمرکز انصراف آن‌ها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هزینه سفر همه عمره‌گذاران از امروز، ۲۸ بهمن‌ماه تا پایان هفته‌جاری عودت داده می‌شود، گفت: به محض این‌که طرف سعودی مجوز ورود هواپیما‌های ایران را صادر کند، روند ثبت‌نام مجدد عمره‌گزاران و تعیین کاروان آن‌ها آغاز خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در توضیح فراخوان ثبت‌نام اسناد حج تا پایان آذرماه ۱۳۸۶ برای حج تمتع ۱۴۰۳، افزود: با توجه به روند جاری و آمار و ارقام مربوطه، امکان انجام پیش ثبت‌نام توسط دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع مربوط به آذرماه سال ۱۳۸۶ با رعایت کامل موارد اشاره شده، از ۲۵ بهمن‌ماه فراهم شده است.

وی اضافه کرد: متقاضیان تشرف به حج ۱۴۰۳ از طریق سامانه https://tamatoreserve.haj.ir نسبت به اخذ کد رهگیری و واریز مبلغ علی‌الحساب اقدام کنند.

کریمی‌خو اضافه کرد: اولویت انتخاب کاروان فقط با متقاضیانی خواهد بود که در مرحله‌ی پیش‌ثبت‌نام نسبت به واریز مبلغ علی‌الحساب حج تمتع اقدام کرده باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.