امروز آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای فجر استان بوشهر

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر: امروز ۲۸ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار در دومین جشنواره رسانه‌ای فجر در استان بوشهر است

عباس مطاف با بیان اینکه دومین جشنواره رسانه‌ای فجر در قالب چند رسانه‌ای و مکتوب برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان است و آثار از لحاظ کمی و کیفی بررسی و داوری می‌شوند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: قالب چند رسانه‌ای در بخش‌های فیلم، عکس، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست و گزارش عملکرد و قالب مکتوب نیز در بخش‌های گزارش، گفت و گوی تفصیلی، خبر، یادداشت و مقاله و کوتاه نویسی مجازی برگزار می‌شود.

مطاف تصریح کرد: قالب چند رسانه‌ای به صورت کیفی و قالب مکتوب نیز به صورت کمی و کیفی، داوری و بررسی می‌شوند که البته آثار مکتوب باید همراه با مستندات منتشر شده در رسانه‌ها ارسال شوند.

وی در ارتباط با محور‌های این جشنواره نیز گفت: پروژه‌ها و برنامه‌های دهه فجر، سفر مسئولان دولت به استان در ایام دهه فجر امسال، خدمات ۴۵ ساله دستگاه‌ها و نهاد‌ها و همچنین مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌ها و برنامه‌ها در سال جاری از محور‌های این جشنواره است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر با بیان اینکه ارسال آثار مکتوب و چند رسانه‌ای از طریق پورتال استانداری بوشهر انجام می‌شود، یادآور شد: امروز ۲۸ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.