راه اندازی مرکز تخصصی آموزشی صنعت و معدن در بافق

مدیر کل موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از راه اندازی مرکز تخصصی آموزشی صنعت و معدن در بافق خبر داد.

محمد هادی حبیبی ماچیانی مدیر کل موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در جلسه با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق و مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بافق گفت: مقرر شد توافق نامه‌ای بین سازمان فنی حرفه‌ای کشور به نمایندگی از اداره کل فنی حرفه‌ای استان یزد و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق به منظور توسعه آموزش‌های مهارتی و راه اندازی مرکز کارآموزی جوار کارگاهی و تبدیل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان به عنوان مرکز سفارش محور و تقاضا محور تخصصی صنایع وابسته به سنگ آهن بافق و کارخانجات مستقر در شهرستان امضا شود. 

او افزود: پیش بینی می‌شود شروع به کار راه اندازی این مرکز در هفته کارگر، پس از تربیت مربی موردنیاز صورت بگیرد. 

حبیبی بیان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق تامین نهاده‌ها و زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان را تقبل کرده است. 

او گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز اهدای مجوز‌ها و ایجاد و راه اندازی مرکز تخصصی تربیت مربی مورد نیاز معادن و صنایع وابسته را، در دستور کار قرار می‌دهد. 

مدیر کل موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در فاز اول امضای توافق نامه را در دستور کار داریم که تا ۲ هفته آینده متن توافق‌نامه آماده می‌شود.

گفتنی است هدف از ایجاد این مرکز، آموزش نیروی انسانی مورد نیاز معادن وصنایع، آموزش و ارتقا مهارت کارگران شاغل در صنایع ومعادن و آموزش و بروز رسانی اطلاعات مربیان معدن سازمان آموزش فنی وحرفه ای کل کشور در بافق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.