بسته‌های تشویقی برای آسان‌سازی ازدواج در نظر گرفته شود

استاندار همدان گفت: باید بسته‌های تشویقی برای آسان‌سازی مراسم ازدواج جوانان در نظر گرفته شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی باید بسته‌های تشویقی برای آسان‌سازی مراسم ازدواج جوانان در نظر گرفته شود تا جوانان بتوانند با حداقل هزینه‌ها نسبت به برگزاری جشن اقدام کنند.

او گفت: رسیدگی به مطالبات جوانان از مهمترین سیاست‌های دولت مردمی است و همه ادارات و ارگان‌ها در قبال خواسته‌های به حق جوانان مسوول هستند.

استاندار همدان برگزاری رویداد جامعه‌پرداز در استان‌های کشور را طرحی نو و در راستای همفکری و عملیات مشترک بین سازمان‌های مردم نهاد دانست و گفت: پرداختن به حوزه خانواده و ازدواج بسیار حایز اهمیت است که در این رویداد به خوبی مورد کنکاش و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست از همدان به عنوان یکی از استان‌های موفق، پیشتاز و فعال در حوزه جوانان نام برد و گفت: این استان دارای سازمان‌های مردم نهاد کوشا، هدفمند و نوآور است.

سینا کلهر با اشاره به برگزاری رویداد جامعه‌پرداز در ۱۸ استان کشور گفت: تقویت بنیاد خانواده از مهمترین اهداف این رویداد ملی است.

گفتنی است رویداد ملی جامعه‌پرداز از سوی اداره کل ورزش و جوانان همدان با دبیری سمن سفیران سلامت روان به مدت دو روز به میزبانی این استان در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
باید مشکل گرانی و تورم را حل کنید
آخرین اخبار