تحویل داوطلبانه ۱۶۲ قبضه سلاح غیرمجاز درعنبرآباد

با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری و مسئولان محلی، طرح جامع پیشگیری از جرایم در شهرستان عنبرآباد آغاز بکار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در سفر یک روزه به شهرستان عنبرآباد در شورای پیشگیری از وقوع جرم و در جمع قضات و کارکنان اداری دادگستری عنبرآباد، بر استفاده از ظرفیت مصلحین و ریش سفیدان این شهرستان تاکید کرد و گفت: لازم است در پرونده‌های سبک تدابیری اندیشیده شود تا صلح و سازش برقرار شده  تا درنهایت از حجم ورودی پرونده‌ها به دادگستری کاسته شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان دراین نشست به فراوانی خشونت‌های رفتاری و کلامی اشاره کرد و گفت:تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی بایستی به رسالت خود در امر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی عمل کنند.

رییس شورای قضایی استان کرمان گفت: در قوه قضاییه و دادگستری استان تلاش می‌شود تا معیشیت کارکنان قوه قضاییه بهبود پیدا کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت:امیدواریم با تکمیل پروژه ساختمان جدید دادگستری که بیش از ۵۰درصد پیشرفت داشته است، مشکل کمبود فضای اداری و فیزیکی در شهرستان عنبرآباد تا پایان شش ماهه ابتدای سال آینده برطرف  شود.

برچسب ها: قضایی ، پرونده ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.