۱۲ فقره سرقت در پرونده سارق ساوه‌ای

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ انقلاب یک نفر سارق مشاعات ساختمانی دستگیر و به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ مجتبی جمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان‌ها در سطح شهرستان ساوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ انقلاب شهرستان ساوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ جمالی ادامه داد: سارق بعد از دستگیری و انتقال به مقر پلیس در تحقیقات به عمل آمده لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت مشاعات ساختمان‌ها و معابر اعتراف کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای سارق اقلام سرقتی کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در انتها ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم و تأکید بر توجه به رعایت استاندارد‌های حفاظتی اماکن خصوصی و محل سکونت و بکارگیری نگهبان محله توصیه کرد: مردم دوچرخه و وسایل بازی کودکان را در پارکینگ یا پاگرد ساختمان‌ها رها نکنند و هر گونه تردد مشکوک خودرو و افراد را مخصوصاً در ساعات پایانی شب با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: سارق ، منازل مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.