مبارزه با فساد یکی از ماموریت‌های نمایندگان مجلس است

معاون سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور گفت: برای گسترش عدالت در جامعه باید با فساد مبارزه کرد که این موضوع یکی از ماموریت‌های نمایندگان مجلس است.

امیری اصفهانی معاون سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور در همایش رعایت قانون و اخلاق در تبلیغات انتخاباتی که در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، گفت: دغدغه نمایندگان مجلس باید رفع محرومیت‌ها و مشکلات معیشتی مردم باشد.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات در جامعه نقد را می‌پذیریم و در مسیر اصلاح قدم بر می‌داریم.

معاون سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور گفت: علت این همه تخریب دشمن علیه کشور این است که ما داریم در حوزه اخلاق و ارزش‌ها تلاش می‌کنیم.

امیری اصفهانی افزود: ۷۰ درصد جمعیت کشور زیر ۴۵ سال هستند و باید از این ظرفیت در انتخابات استفاده کرد.

وی اضافه کرد: دشمن با همه ظرفیت‌های خود برای مقابله با جمهوری اسلامی به میدان آمده است، اما ملت ایران محکم و استوار ایستاده اند.

معاون سیاسی و امنیتی دادستانی کل کشور گفت: دشمن در نقشه‌های خود از ابزار روانی استفاده می‌کند و به دنبال ایجاد نامیدی و تولیدی محتوای کذب است.

امیری اصفهانی افزود: وارونه کردن حقایق و ناچیز کردن نقاط قوت یکی دیگر از ابزار‌های دشمن بریا ایجاد ناامیدی است.

وی اضافه کرد: راه مقابله با دشمن هوشیاری و مسئولیت پذیری است.

شعبانی رئیس کل دادگستری استان هم گفت: تا کنون در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی ۱۰ جلسه برگزار شده و َشعب ویژه‌ای هم برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

شعبانی افزود: نامزد‌ها موظف هستند که بر ستاد‌های خود نظارت داشته باشند چرا که اگر از سوی اعضای ستاد تخلفی صورت گیرد خود نامزد‌ها هم به لحاظ قانونی در تخلف شریک هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم گفت: اولین کاردر موضوع اخلاق انتخاباتی این است که چقدر ایمان و توکل به خدا و اعتقاد به قیامت داریم.

وی افزود: کسی که ایمان دارد باید تقوای الهی پیشه کند و نباید با عهد و پیمانی که با خدا بستیم، تخطی کنیم.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: دوری از حیله و نیرنگ و به کار بردن صداقت یکی دیگر از زیرساخت‌های اخلاق انتخاباتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار