کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بیرجند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از کشف ۱۰۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ فولادی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر از سوی سوداگران مرگ در محور‌های فرعی شهرستان بیرجند دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند. 

او افزود: مأموران هنگام کنترل محور‌های فرعی در حوالی روستای بوشاد به یک دستگاه خودروی سواری پژو که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سرهنگ فولادی اظهار کرد: راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی با تلاش مأموران در روستا‌های اطراف خودرو شناسایی و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از محل تردد سواری پژو و پاکسازی محل، ۱۰۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند، بیان کرد: در ادامه عملیات ۲ دستگاه سواری پژو که در ارتباط با خودروی حامل مواد مخدر بود به وسیله پلیس توقیف شد که در مجموع این عملیات ۳ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر شدند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

او عنوان کرد: برخورد مأموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار