نشست‌های انتخاباتی با رویکرد تزریق امید به جامعه برگزار شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برای برگزاری انتخابات پرشور باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها وارد میدان شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر برگزاری نشست با اقشار مختلف استان و حضور در صحنه مدیران برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، گفت: این نشست‌ها با رویکرد تزریق امید به جامعه باشد.

وی افزود: برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها وارد میدان شوند و با برگزاری نشست با گروه‌های مخاطب خود گام‌های عملیاتی در راستای برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری بردارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدبخشی به جامعه از ضرورت‌های امروز کشور است و هر یک از دستگاه‌ها و مدیران اجرایی با تبیین دستاورد‌های نظام و ارائه خدمات دستگاه مربوطه امید را در جامعه تقویت کنند.


بیشتر بخوانید


نکونام اظهار کرد: بی‌شک مردم نشان خواهد داد که همانند عرصه‌های دیگر در این دوره از انتخابات نیز حاضر خواهند بود و حماسه‌آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع مهدویت گفت: مهدویت تمدن نهایی انقلاب و جامعه جهانی است و برای تقویت این مهم باید تا می‌توان ولایت‌پذیری را در بین مردم نهادینه کرده و با عبور از شعارزدگی آموزه‌ها و فرهنگ مهدویت را در جامعه عملیاتی کنیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رویش‌های خوبی در استان و کشور شکل گرفته، اما در برابر فضای مسمومی که دشمن شکل داده به سربازان و نیرو‌های بیشتری در این خصوص نیاز داریم.
نکونام با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام، اضافه کرد: به نظر می‌رسد باید انسجام و پیوستگی بیشتری در این خصوص در استان شکل گیرد و از این ظرفیت برای امور مهمی، چون انتخابات بی‌نهایت بهره‌گیری شود.
وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی روز استان چهارمحال و بختیاری، گفت: بنا شد دبیرخانه روز استان بر عهده چهار دستگاه باشد تا به صورت نظام‌مند و منسجم کار‌ها پیگیری شود.
نکونام، تقویت فرهنگ مقاومت را از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های روز استان عنوان کرد و افزود: نباید موضوعی مقاومت را تحت تاثیر خود قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.