ستاد مردمی ایران در زنجان آغاز به کار کرد

ستاد مردمی ایران با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند امسال در شهر زنجان آغار به کار کرد.

مسوول سیاست ورزی بسیج دانشجویی استان زنجان در حاشیه افتتاح ستاد مردمی ایران گفت: ستاد مردم ایران توسط مجموعه‌های مختلف مردمی پایه گذاری شده و هیچ متولی خاصی ندارد.

احمد بیگدلی افزود: شخص یا ارگانی متولی این مجموعه نیست و در این میان گروه‌های مردمی از جمله بسیج دانشجویی، برخی هیات های مذهبی، افرادی که در جریان های مردمی فعالیت می‌کنند، حضوری فعال دارند.

وی اضافه کرد: هدف ستاد مردمی ایران بر این است تا در یک مکان مشخصی به فعالیت‌های انتخاباتی و سیاسی با هدف مشارکت حداکثری مردم بپردازد.

بیگدلی افزود: در این ستاد قرار است طی روز های آینده برنامه‌هایی مختلفی با محوریت حضور مردم، اقشار و طیف ها و نگرش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و غیره برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌های انجام گرفته، گفت وگوها و مناظرات سیاسی، سخنرانی‌ها و نشست‌های مختلفی جهت مشارکت بالای مردم برگزار خواهد شد.

این مسوول یکی از برنامه‌های هم این ستاد برگزاری تریبون‌های آزاد عنوان کرد و گفت: با همکاری اصناف، جریان‌ها و گروه‌های مختلف بحث‌های مطالبه گری نیز برگزار و به نوعی شهر رنگ انتخاباتی به خود خواهد گرفت.

 

وی تاکید کرد: از دیگر اهداف این ستاد است، کار سیاسی و انتخاباتی را بدون نام و نشان یک ستاد بدون جهت گیری خاصی به صورت کاملا مردمی برای مشارکت مردم انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.