آغاز طرح کشوری پیشگیری آغازین از شهرستان کهنوج

طرح کشوری پیشگیری آغازین در شهرستان کهنوج به عنوان پایلوت کشوری با حضور رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

طرح کشوری پیشگیری آغازین، امروز ۲۵ بهمن ماه در شهرستان کهنوج استان کرمان با حضور محسن بارونی، رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  محمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان،  علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی  آغاز شد.

 نوذر نخعی، استاد پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مجری این طرح کشوری گفت: هزار روز طلایی زندگی، شامل:  ۲۷٠روز بارداری و ۲ سال اول زندگی می‌باشد که از آن به عنوان اولین و مهم ترین دانشگاه برای هر فرد یاد می‌شود. 

وی افزود:  خیر محترم و فعال اقتصادی محسن جلال پور بنیانگذار بنیاد خیریه نفیس کرمانی، هزینه تولید محتوا‌های آموزشی الکترونیک این طرح برای خانواده‌ها را متقبل شده است. 

نخعی اضافه کرد: همچنین معاونت پیشگیری سازمان بیمه سلامت کشور و اداره کل بیمه سلامت استان کرمان حمایت اجرایی از این طرح و پویش آگاهی رسانی عمومی را متقبل شده اند.

وی تصریح کرد: برای دسترسی بیشتر به محتواهای آموزشی(کلیپ،کتاب و تیزر و...) سایت آموزشی www.1000ruz.com راه اندازی شده است که در حال بروزرسانی می باشد‌. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار