استاندار کردستان:

دولت، هیچ نامزدی در کردستان ندارد

زارعی کوشا گفت: هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان نداریم و ما تنها بستر و تمهید لازم را برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم می‌کنیم.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز در همایش تکریم علما و روحانیون استان با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات، در باب جهاد تبیین اظهار کرد:  امروز در سایه انقلاب اسلامی، ایران به محوریتی که در تمام جهان از آن به عنوان الگوی کشور‌های اسلامی یاد می‌کنند به ابر قدرتی در عرصه نظامی و دفاعی تبدیل شده است.

وی با اشاره به موضوعات انتخابات گفت: طرفدار هیچ نامزد و یا شخص خاصی در انتخابات نیستم و هیچ مدیری اجازه و حق مخالفت یا طرفداری از هیچ کاندیدایی در هیچ حوزه انتخابیه‌ای ندارد.

زارعی کوشا تاکید کرد: هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان نداریم و ما تنها بستر و تمهید لازم را برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم می‌کنیم.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی هیچ رسانه و هیچ دوست و دشمنی در دنیا نیست که قدرت ما را انکار کند چراکه کشوری به نام ایران یکی از محور‌های اثرگذار بر تمام معادلات جهانی و منطقه‌ای است.

وی گفت: تببین‌گر و مبیین باید مشرف بر اوضاع باشد و با شناسایی شرایط درست، تحلیل مناسب و جامعی بر اوضاع در جهان و منطقه داشته باشند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مشارکت مردم بیانگرپشتوانه نظام و جبهه مقاومت است و در معادلات منطقه و جهانی بسیار تاثیرگذار است، گفت: مراقبت کنیم دسیسه‌گران رسانه‌ای، مردم را مایوس نکنند.

زارعی  عنوان کرد: انتخابات نمادی از پشتوانه مردمی است و قطعا انتخاب شایستگانی که به مسیر انقلاب اعتقاد دارند در تعالی و رسیدن به رشد و توسعه بسیار مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.