شنیده‌های انتخاباتی؛

از نامه‌نگاری حسن روحانی با شورای نگهبان تا حکایت نماینده‌ای که شب‌ها از بیکاری اسنپ کار می‌کند

شنیده‌های انتخابات مجلس دوازدهم را در این بسته خبری بخوانید.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود. انتخاباتی که مثل هربار حواشی خاص خود را دارد.

موحدی کرمانی سرلیست «جامعه روحانیت مبارز» در انتخابات خبرگان شد

لیست جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران اعلام  و  موحدی کرمانی سرلیست «جامعه روحانیت مبارز»  شد.

چرا باید این قدر دایره انتخاب مردم تنگ باشد؟ 

 آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات گفته است: رقابت رای باطله با آقای رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ پیام گویایی داشت. چرا باید این قدر دایره انتخاب مردم تنگ باشد؟ نمی‌شود به مردم بگوییم شرکت در انتخابات تکلیف شما است، اما از طرف دیگر لوازم آن فراهم نباشد. جریان‌های سیاسی انتخابات را تحریم نکردند، برگزارکنندگان به وظیفه ملی و قانونی خود عمل نکردند.

 آن مرغی که می‌گفتند به برجام ربطی ندارد الان ۱۲۰ هزار تومان شده!

پزشکیان نامزد اصلاح طلب مجلس دوازدهم گفت: وعده داده بودند که با حضورشان در مجلس و دولت سفره‌ی مردم را رنگین خواهند کرد و می‌گفتند «مگر مرغ و گوشت مردم به برجام ارتباطی دارد؟!»؛ آن مرغی که می‌گفتند به برجام ربطی ندارد ۲۰ هزار تومان بود و الان همان مرغ ۱۲۰ هزار تومان شده است! با همین عملکرد‌ها قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است.»

علی مطهری نیز گفته است: طیف‌های مختلف جریان میانه‌رو‌ها برای ایجاد یک ائتلاف در انتخابات پیش رو درحال رایزنی و مشورت هستند. این امید وجود دارد که رایزنی‌های صورت گرفته به نتیجه مثبتی برای ارائه یک لیست واحد منجر شود.

انتخابات مجلس، رقابتی خواهد بود

حسین شریعتمداری گفته است: انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابتی و دایره انتخاب‌ها برخلاف ادعای غیررقابتی بودن آن، گُسترده‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: اینکه برخی از اعضای احزاب می‌گویند در بررسی صلاحیت‌ها خالص سازی شده است درست نیست، زیرا اعتراض به این مساله از سوی همه گروه‌های سیاسی همسو یا متضاد وجود دارد.

شریعتمداری درباره وضعیت احزاب در انتخابات گفت: اوضاع گروه‌های سیاسی به تقریب آشفته است، برای مثال نزدیک به ۳۰ حزب در جبهه اصلاحات وجود دارد که نگاه واحدی به انتخابات ندارند اگرچه برخی احزاب هنوز به فهرست واحد نرسیده‌اند، اما تبادل نظر و تشکیل جلسات آن‌ها ادامه دارد و هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم، تراکم رایزنی‌ها و هم‌اندیشی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

دومین نامه روحانی به شورای نگهبان برای اعلام دلایل رد صلاحیت

حسن روحانی پس از بی‌جواب ماندن نامه اول، صبح امروز دومین نامه خود جهت اعلام دلایل ردصلاحیتش در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به شورای نگهبان ارسال کرد.

روحانی دو هفته پیش اولین نامه خود را ارسال کرده بود.

حکایت نماینده‌ای که شب‌ها از بیکاری اسنپ کار می‌کند

احمد امیر آبادی فراهانی گفته است: نماینده مجلس دوره نهم داریم که روحانی است و شب‌ها از بیکاری اسنپ کار می‌کند. در طرح جدید مجلس با خرید قسطی دناپلاس توسط خود نماینده‌ها، ۹۸ میلیارد تومان از بیت المال صرفه جویی می‌شد. برخی شانتاژ کردند و کسی سراغ دنا پلاس نرفت و هزینه ۹۸ میلیاردی مجددا بر بیت المال وارد شد

اصلاح‌طلبان دست کوتاهی برای رقابت دارند! 

عطریانفر هم گفته است: در جریان اصلاحات ما بر این باور هستیم که متأسفانه فرصت کافی برای رقابت به دلایلی از اصلاح‌طلبان دریغ شده است، بنابراین اصلاح‌طلبان دست کوتاهی برای رقابت دارند و کمتر می‌توانند نقش تاریخی خودشان را ایفا کنند. ما نسبت به سرنوشت ملی خودمان و پاسخ به مطالبات رهبری به‌شدت علاقه‌مندیم این نقیصه را به شکلی مرتفع کنیم. دوستان ما در جبهه اصلاحات دستشان خیلی خالی است چون در سراسر کشور کمتر از ۵۰ نفر نامزد اصلاح‌طلب داریم. هر چند با ۵۰ نفر از میان ۱۳ هزار نفر نامزد تأییدصلاحیت شده خیلی سخت است که بخواهیم انتظار شگرفی در نتیجه‌گیری داشته باشیم اما همه تلاش‌مان این است در حوزه‌های انتخابیه‌ای که امکان رقابت معنادار باشد، رونق انتخاباتی برقرار شود. البته معتقدم در تهران و شهرهای بزرگ نیز باید همچنان برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی تلاش کنیم.

علی مطهری سرلیست فهرست منتسب به لاریجانی شد

لیست‌های انتخاباتی تهران برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال نهایی شدن است و جریانات مختلف سیاسی تقریبا اعضای لیست‌های خود را نهایی کرده‌اند.

فهرست منتسب به «علی لاریجانی» در حال نهایی شدن است و قرار است این لیست به سرلیستی «علی مطهری» وارد عرصه انتخابات شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
مردک چرت نگو

نمایندگان فاسد ادوار مختلف خقوق فوق نجومی و رانت کهکشانی داشته اند

حتی اگر چنین نماینده ای وجود داشته باشد من احتمال می دم

اونم مثل خاوری قمارباره و در قمار تمامی ثروت نجومی و رانت کهکشانی خود را از داده

وگرنه حقوق 170میلیون یک دوره نمایندگی ایشان به اندازه بازنشستگی سی کارمند مثل من است !!!!!!

حال با این اوصاف چه نیازی به رانندگی اسنب است

دروغگو

خودت و همه کس کارت احمقند نه ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نماینده مجلس دوره نهم داریم که روحانی است و شب‌ها از بیکاری اسنپ کار می‌کند!
این یعنی طرف نه برای کار طلبگی اش وقت میذاره نه نمایندگی مجلسش! وقت اضافی و بیکاری با این دو مسئولیت همخوانی ندارد! شمارو به خدا خواستید اَبروش رو درست کنید، با این جمله زدید چشمش هم درآوردید!
آیا موقع صحبت عقل رو به کار نمیگیرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
خودشان صف مرغ یادشان رفته که مردم در صف مرغ تخم می گذاشتند کم مونده بود جوجه هم دربیاد.اصلاحطلبان پررو و ناکارآمد و همیشه طلبکار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آقای روحانی واقعا خجالت نمی کشد نامه به شورای نگهبان می نویسد تا دلایل رد صلاحییتش را اعلام کننند !!!! یعنی واقعا دلایل را نمی داند ؟!!!! عجب چه روئی اگر جرات دارد بدون محافظ بین مردم برود تا بیشتر مورد عنایت و محبت مردم قرار گیرد باور کنید تکه بزرگش گوشش خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
این که گفته با وجود اینکه دلیل ردش برای هرکسی آشکاره

یعنی به احتمال اونقد ضعف از شورای انتصابات داره که شورای انتصابات نمی خواد دلایل رد شفاف در انظار عمومی قراردهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آدم دلش کباب میشه ازبس وکلای مجلس زحمت میکشن،راضی نیستم اینقدرزحمت بکشیدیه شماره کارت بده کمکت کنم چون وقتی مغزت خسته باشه نمیتونی برای مردم برنامه ریزی کنید.فقط موندم چرا برای ورودبه مجلس اینقدرهزینه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آهای حسن فریدون همیشه طلبکار ، حالاکه دیدی محاکمه نشدی زبونت رو دوباره دراز کردی!
دست از سر این کشور بردار، چه خیانت ناتمامی توی ذهنت مونده که داری اینجوری فشار میاری؟!
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۶:۰۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی گفت: حدود ۵ میلیون کارگر در کارگاه های زیرزمینی و غیررسمی برای تأمین معاش بدون بیمه و فاقد امنیت شغلی مشغول کار هستند. فتح الله بیات، رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به اهمیت ساماندهی بحث شرکت های نیروی انسانی گفت: نیروی انسانی و کارگر؛ چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، باید قرارداد مستقیم با کارفرما داشته باشد. چرا پیمانکار باید در یک شرکت خیمه بزند و با کارفرما هماهنگ کند و بخشی از درآمد کارگر را تصاحب کند و مطالبات کارگر، معوق بماند؟ وی ادامه داد: به نظر می رسد دلیل اصلی این بوده که در همه این سال ها، کارفرمایان برای فرار از پرداخت دیون کارگر، میدان را به شرکت های پیمانکاری سپرده اند و پس از آن هم، هیچ توجهی به تضییع حق کارگران ندارند، با وجود آنکه مصادیق سوءاستفاده پیمانکاران از حق کارگران، فراوان است و بسیاری از پیمانکاران با روابط مشکوک در مناقصه ها برنده می شوند. بیات با بیان اینکه امروز هیچ یک از کارگران کشور، امنیت شغلی ندارند چون بیش از 96درصد جامعه 15 میلیونی کارگران کشور، با قرارداد موقت مشغول کار هستند گفت: بخشی از کارگران قرارداد 89 روزه، قرارداد یک ماهه و سه ماهه و 6 ماهه و حتی با قراردادهای سفید امضا و سفته گذاری و تعهدسپاری بابت اینکه هیچ مطالبه و معوقه ای از کارفرما ندارند مشغول به کارند.
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۱۵:۱۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
مطهری پاسخ دهد برجام که مشکل آب خوردن ما را قرار بود حل کند چطور دلار 3000 هزار تومان را پرواز داد و به 27 هزار تومان رساند یعنی 9 برابر الان دولت رئیسی اگر می خواست مثل شما مدیریت کند باید دلار تا حالا به سه برابر یعنی 100 هزار تومان می رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
اصلاح طلبان منافقین مقیم ایران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آقای پزشکیان دخترت کجا استخدامه و چرا ؟ آیا این شرایط برای همه فراهمه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نماینده باید ،دست پاک،زرنگ وپرتحرک،آگاه وتصمیم گیرنده درباره
نرخ همه چیز،عدم نظرسنجی از پشت شیشه ماشین درحد یک نگاه،
ننشستن مداوم روی صندلی مسوولیت،عدم خطبه خوانی،
عملگراو....باشدو دارای برگه ی سفید قضایی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
اینطوری نگید چرا سیاه نمایی می کنیییید نرخ بیکاری ایران از کل دنیا کمتره و تعداد شغل ها از تعداد بیکار ها بیشتر. معنی نداره کسی از زور بیکاری و بی پولی شبا بره اسنپ کار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
ما راضی نیستیم نماینده مجلس اسنپ کار کنه مگر ما مردم مرده ایم که اجازه دهیم شما اسنپ کار کنی.ما چنان در رفاه اقتصادی هستیم که کافیه شماره حساب بدی تا برات واریز کنیم بتونی خرج زن و بجت رو بدی.آخه ما مردم شرمنده دولت هستیم باید جبران کنیم خوبی های دولت رو.ممنون ک دولت برای ما رفاه اقتصاد خوب و شغل خوب و کارآمد تهیه کرده تورمی وجود نداره همه چبز ارزان و ما آماده ازدواج هستیم.حتی بیماری جسمی و روحی هم نداریم بله ما در ایران همه چیز داریم!!حتی لبخند بر لب و بسیار شادمانیم.! چرا برای شما جبران نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آقای پزشکیان شما که از اول انقلاب مسول بودید چه کار کردید برای مردم که میخوا از این به بعد انجام بدید.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آخی بنده خدا نیست درامد پایینی داره اون نماینده مجلس مجبوره اسنپ کار کنه!!!.این پیام از طرف یه مرفه بی درد گذاشته شد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
کارایی بسیاری از نمایندگان مجلس و وزرا و معاونان در حد همان راننده اسنپ است! و باید به شغل خودشان برگردند تا امورات کشور اصلاح شود. به همین دلیل اوضاع کشور اینطور شده. اقتصاد متلاشی. آنهم از فرهنگ مردم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
لاریجانی خودش اقبال ندارد و لیستش هم از همین حالا سوخته چون اقبال مردمی ندارد.بیشترین فساد در کشور مربوط به نمایندگان مجلس است خودشان قانون وضع می‌کنند ولی خودشان اولین و مطرح ترین ناقضان قانون هستند .فقط کسی به خاطر از دست ندادن پستو صندلی مدیریت و یا استیضاح نشدن جرات ورود به این تخلفات را ندارد اثر طرح ها و پروژه های بخش خصوصی بدون سهم خواهی امامان اجرا پیدا نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
رأی میدیم برای سربلندی وطن وهموطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
درود بر شما هموطن عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۸:۳۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
عالی. ولی رای نمیاره،چون خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
من به گروهها و حزبها کار ندارم و سعی می کنم بهترین فرد رو انتخاب کنم و رأی دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
زنده باشی بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نمایندگان علاوه برحقوق های نجومی از مزایا اضافه کاری وحق جلسات وکمک هزینه های رفاهی و غیره بهرمند هستند پس برای مردم روضه خوانی نکنید عدالتی در کار نیست تمام دروغ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
شاسی بلند رانتی !
سیسمونی از ترکیه با درآمد راننده اسنپ !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
راجع به مرغ که سخن گفتند بله مرغ صفی بیست و هشتهزار تومان و آزاد ان سه یا چهار برابر فروخته میشد (یعنی همین ۱۲۰ تومان فعلی) و هم آزاد فروخته میشد هم سوبسید یارانه دان مرغ از دولت گرفته می‌شد جناب دست اندرکار تولید مرغ دو برابر کیف میکرد یادمان هست همه آنها دست دردست مدیران دولتی داشتند در زمان دولت یازدهم و دوازدهم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
بگیرن دنا پلاس بگیرن نوش جونشون ولی حداقل به فکر مردم هم باشن نه اینکه هر قانونی وضع میکنن به ضرر مردم باشه
نماینده ای که 2 - 3 میلیارد هزینه تبلیغات میکنه بنظرتون برای چی میخواد بره مجلس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
۲ و ۳ میلیارد مال دهه ۹۰ بود الان ۲۰ میلیارد هزینه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
غلط کردند که دنا پلاس گرفتند. هر طوری که بقیه کارمندها خودرو می‌خرند، به همان روش باید نمایندگان خودرو بخرند.
ما به کسی رای ندادیدم که برود مفت خوری و رانت خواری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
به حسن روحانی بگین اون کسیکه در دادگاه ویژه روحانیت متهم ردیف اوله به جرم فرش دزدی کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
انها که میگفتند قیمت مرغ به برجام ارتباط ندارد اکنون کجا هستند که دلیل گران شدن مرغ از ۲۰ تومان به ۱۲۰ را اعلام کنند البته که کارهای خطای دولت موجود باعث ان است وگرنه دوسال بود بعد از کل تحریم ها و خارج شدن از برجام قیمت مرغ ودلار تقریبا ثابت بود البته که اگه برجام بود قیمت ها بسیار پایین تر بود در دوره قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
اکثر نمایندگان سابق بدبینی ب قشرها مختلف تزریق کردن

چون پارتی بازی زیادی در حق فامیل و اشنا داشتن مثلا یکی ب زور مدرک فوق دیپلم غیر انتقاعی برادر شوهرش و کارمند یک اداره کرد!!! در حالیکه جوانان تحصیل کرده مستعد بیکارن!

من مثل همیشه رای میدم اما کلا خطی خطی میکنم چون ب داوطلبان نماینده اعتماد ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آقای شریعتمداری انتخابات رقابتی نیست بلکه رفاقتی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آقای پزشکیان مرغ در شمال تهران ۱۲۰ تومان است. گمان کنم شما از آنجا تهیه کردید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۲۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
حالا شما بگو ۱۰۰ هزار.
مرغ را بنده خریدم کیلویی ۹۸ هزار تومان.
اصل صحبت پزشکیان درسته.
مرغ سال ۹۶ کیلویی ۶۰۰۰ بوده. سه سال قبل که دولت فعلی دایر شد ، کیلویی بیست و پنج هزار بوده. الان حدود ۱۰۰ هزار. مطمئنا سال آینده باید گوشت را کیلویی یک میلیون تومان و مرغ را کیلویی ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان بخریم.
اینهم از مدعیان اصولگرایی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
شما اصلاح طلبان عجیب ترین هستید و گرنه باید الان در خونه میر حسین جمع بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آقایان نماینده های مجلس مگه تا حالا چه گلی کاشتن ...تورم وبیکاری ورا چه کسی میخاد حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
همین تورم و گرانی باعث و بانیش اصلاح طلبان هستن که هنوزم در کابینه دولت و دستگاه های اجرایی در پوشش احزاب دیگه در حال فعالیت هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آقای روحانی نامه نگاری نمی خواهد شورای نگهبان با توجه به رضایت خداوندکار می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
کارنامه ۸ساله آقای روحانی نشان می ده که نامه نگاری نمی خواد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
رضایت خداوند یا خداوندگارشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نماینده محترم واسه تور کردن خانم ها اسنپ کار میکرد نه جهت رفع بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
اححححححسسسسسنننتتتتتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
وقتی پزشکیان خرش از پل گذشت برام برجامش شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
این برجام شکست خورده از همان اول٬ نبود اینها چکار می کردند؟ چقدر پررو و وقیح هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
پزشکیان مریض اخلاقی چیزی هستی ، اون زمان که قیمت همه ی مواد اولیه مرغداری ها رو به دلار وصل کردید و با بی عملی و برجام برجام همه را به مشکل رساندید حالا یاد قیمت مرغ افتادی، انتظار داشتی کی قیمت مرغ رو بیست تومن نگه داره با اون همه بدهی دولتتان . اقتصاد یه روزه نیست آدم مریض ، یه خرابی به بار اوردید که نتیجش شد گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
دختر آقای پزشکیان در دفتر تهران یکی از پتروشیمی ها( که اسمش پتروشیمی جم هست) با رابطه استخدام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آن مرغی که می‌گفتند به برجام ربطی ندارد الان ۱۲۰ هزار تومان شده!// آقای پزشکیان تو ناسلامتی دکتری. عوام نق زن که نیستی. یعنی نمیدونی این میراث تورم 60 درصدی "حسن گلاسکو" هست؟ یعنی نمیدونی چند سال طول میکشه تا تورم 60درصدی کنترل بشه؟ مگه تو اون 8 سال کذایی صنعت هسته ای رو باسروصدا و صنعت فضایی رو بی سروصدا ندادین رفت؟ تهش چی شد؟ برای مرغ چی رو میخوای معامله کنی؟ ایندفعه استقلال مملکت رو میخوای بدی بره که مرغ ارزون کوفت کنیم؟ کاش یه تار موی حاج قاسم تو تن شماها بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
دمت گرم منطقی و از دل مردم گقتی.درود بر شرفت شیر مادر و نان پدر حلال حلال حلالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نماینده اسنپ کار میکنه؟؟؟؟
مردم گول زدن همینه
نماینده اگه زرنگه مشکلات حوزه خودش رو حل کنه،اسنپ کار کردن دیگه نیاز نداره
مردم رو مسخره کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نماینده دوره نهم بوده یعنی سه دوره قبل الان هم بیکاره مطلب را خوب بخوانید بعد افاضه سخن نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
جناب رئیسی عزیز ، چی شد اون وعده و قولی که به سهامداران بورسی دادید مبنی بر درست کردن یک هفته ای بورس ؟!!!!!!!!
یا جنابعالی وعده دروغی دادید یا اینکه مردم اشتباه شنیدند . قصاوت باشه با جناب رئیسی عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
وعده دروغ ندادند.بورس کل جهان همینطوره پسر خاله من تو امارات هست میگه اونجا بدتره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۲۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نمایندگان ماهی ۵۰ الی ۶۰ میلیون حقوق میگیرن میگن
چطور میرن اسنپ؟
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
آن نماینده احتمالا عیالوار بوده ! و حقوق کارمندی مجلس کفاف عیالات محترمه را نمیداده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
حسن روحانی باید بخاطر دزدی هزاران میلیاردی از بورس و ضرر و زیان رساندن به حدود ۵۰ میلیون سهامدار بورسی ، دستگیر ، محاکمه و مجازات گردد . تنها رد صلاحیت کفایت نمی کند . رد صلاحیت حسن روحانی جبران ضرر و زیان سهامداران را نخواهد کرد . ۵۰ میلیون سهامدار بورسی خواستار مجازات حسن روحانی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
اسنپ که هیچ اگه شب ها رفتگر هم وایسه من رای نمیدم کسی که نمیتونه برای خودش یک شغل دست پا کنه میخواد مشکل منو حل کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نماينده‌ای هم که برج داره و زبر برج چند تا مغازه داره و داره اجاره مغازه می گیره هم می گفتید.
آیا بیشتر نماینده ها اسنپ کار می کنند یا بیشتر آنها پول پارو می کنند!؟!؟!
یک یا چند تا نماینده انگشت شمار نشانه جامعه نمایندگان نیست!؟!؟!
چند سال پیش ۱۰۰ میلیون پول بلاعوض اجاره‌ خانه نمایندگان رو یادتان هست.
چرا نمایندگان باید از شرکت های خودروسازی ماشین بگیرن و با آنها لابی کنند!؟!؟!؟
و و و .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نماینده مجلس با وجود حقوق دریافتی از مجلس باز هم اسنپ کار میکنه این نماینده قبل از اینکه وارد مجلس بشه چطور امرار معاش میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
حق با شماست این نماینده بوده دنبال کار مردم بوده و دنبال نان و نام نبوده.و در دور بعد هم علییرغم خواهش مردم بدلایلی در انتخابات شرکت نکردند درود بر این مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
دیشب گزارشی از حقوق و دستمزد نمایندگان پخش شد چرا شفاف سازی حقوق برای نماینده ها مشخص نشد . چرا از چند جا حقوق می گیرند بعضی از رقبا ودوستانشون تو مجلس فیش های دریافتی‌شان رو لو دادن ...مردم از کارنکردنشون خسته شدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
اگه کسی تفکر داشته باشد می‌فهمد که نزدیک انتخابات چنین گفتاری هدف را مشخص میکند هدف از این صحبت‌ها جلوگیری از شرکت ملت از رای دادن به مجلس است واین را ملت فهیم ایران خوب میداند واز کجا آب میخورد و همیشه ملت ایران پیروز بوده‌است نه دشمنان کثیف اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
ناشناس 11:21 دقیقا زدی تو خال..
انشاالله ک ملت فهمیم ما ، گول این چیزا رو دم انتخابات نخورن..
هرچه پای صندوق های رای خالی باشه، فقط دشمنان داخل و خارج خوشحال میشن ک بعداز اون بهتر هجمه های متنوع ب ملت کنن..
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
والله اگر نبود که رهبر فرمودند رای ندادن خلاف اسلام است ، والله قسم رای نمی‌دادم.
الان فقط چون مقلد آقا هستم اطاعت امر میکنم.
وگرنه این مجلس و این افراد لایق حرام کردن جوهر خودکار و کاغذ هم نیستند.
آخرین اخبار