حضور حداکثری مردم در انتخابات دمیدن روح تازه به انقلاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دمیدن روح تازه در کالبد نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: برگزاری انتخابات و دخالت دادن مردم در تعیین سرنوشت خود مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه نظام اسلامی ایران با رای و نظر مردم شکل گرفته و دوام یافته است، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی آنچه موجب ماندگاری نظام شده، حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات و صحنه‌های حماسی و سیاسی بوده است.

او تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور پرشور مردم در انتخابات روز به روز در دنیا متعالی‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود ، طوری که امروز هیچ نیرویی نمی‌تواند این عظمت و قدرت را به انزوا بکشاند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران تلاش می‌کنند تا با ناکارآمد جلوه دادن اصل انتخابات مردم را مایوس کنند و تمامی اقشار مردم باید نسبت به تعیین سرنوشت خود و کشور احساس مسئولیت کرده و با حضور در پای صندوق رای و انتخاب افراد اصلح ترفندهای دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را نقش بر آب کنند.

او با اشاره به نقش جهادگران تبیین در جامعه گفت: امروز نظام اسلامی ایران در یک نبرد تمدنی با دنیا قرار دارد و افسران و فرماندهان این نبرد جهادگران تبیین هستند و باید با افزایش بصیرت آحاد مختلف مردم جریان‌سازی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه وسعت نگاه و حرکت جهادگران تبیین باید در راستای تحقق اهداف نبرد تمدنی باشد، افزود: تبیین فرهنگ اسلامی برای مردم جهان و آگاه کردن آنها از ابعاد و زوایای مختلف این فرهنگ وظیفه اصلی جهادگران تبیین است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.