چرا میزان کارمزد پیامک برخی از بانک‌ها متفاوت است؟

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور در خصوص چرایی تفاوت میزان مبلغ کارمزد پیامک برخی از بانک‌ها نکاتی را ارائه کرد.

محمدرضا جمشیدی، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هیچ مبلغ مصوب و به عدد گفته شده‌ای برای کارمزد پیامک بانک‌ها وجود ندارد. بر اساس آخرین مصوبه بانک مرکزی بانک‌ها می‌توانند حداکثر برابر با قیمت تمام شده کارمزد پیامک از مشتریان خود دریافت کنند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: بر این اساس هزینه کارمزد پیامک برخی از بانک‌ها با یکدیگر متفاوت است و این بستگی به هزینه و نرخ پیام رسان‌ها دارد که بانک‌ها با آن‌ها در ارتباط هستند.

جمشیدی همچنین بیان کرد: بعضا شاهد هستیم که برخی دائم در حال تراکنش هستند و این پیامک‌ها را دریافت می‌کنند، اما خوب برخی هم تعداد تراکنش کمی دارند. در نهایت بر اساس موارد مطرح شده است که میزان کارمزد پیامک بانک‌ها با یکدیگر متفاوت است.

پیش از این یکی از مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تفاوت مبلغ کارمزد پیامک یکی از بانک‌های خصوصی با سایر بانک‌ها گلایه‌مند بود که در این راستا باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را پیگیری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
بهترین بانک پاسارگاده که به ازای تعداد پیامک کارمزد کم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
بانک صادرات تراکنش های زیر50هزار تومن رو نمیفرسته
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
بانک سپه بابت پیامک پول جابجا کردن ۳۰ هزار تومان از حساب کم می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام جالبه از پول همین مردم در بانک وام چندید درصدی پرداخت میشه در جاهای مختلف سرمایه گذاری میکنن
و کلی سود به جیب میزنن ولی برای چهار تا پیامک جیب مردم آماده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
بانک رسالت در عرض یکماه دوبار زابت پیامک ازمن کم کرد اونم یکبار نزدیک ۱۵هزار تومن، بار دوم نزدیک ۲۶هزار تومن..چخبره.. قبلا سالی یکبار بود.. بانک رسالت درسال ۱۴۹۲ ۴-۵بار بابت پیامک ازمن پول کم کرده همشم بالای ۱۵هزار تومن..شورشو در اورده..یعنی چی ک هیچ برخوردی نمیکنین..من نه کارمیکنم نه مغازه دارم..یک زن خانه دارم ک خرید معمولی میکنم با کارتم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
جالبه برای لغو پیامک باید حضوری تشریف ببرید بانک و درخواست بدید و هفت خوان رستم رو رد کنی، ولی به طور پیش فرض فعاله، خب یک گزینه تو همراه بانکتون بزارید واسه غیر فعال کردن پیامکها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام در بانک اقتصاد نوین چرا برای شش ماه پنجاهزارتومان پول از حساب گن برداشت کردن من یک حساب دارم سودی که ماهانه میریزن را دو بار حساب میکنندیک بار برای پیامک که سود واریز شد یک بار برای سود شما دو باره سود میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
بهتر در مورد عدم وجود لاستیک خودرو هم از کارخانجات تولیدی یک سوالی بفرمایید سایت های شرکتهای تولیدی مثل گویر تایر و بارز و... به بهانه به روزرسانی بسته است و فرستی برای سود جویان شده تا لاستیک های بنجل چینی رو به چند برابر قیمت به مردم بفروشند
خسته شدیم از بس که هر روز دنبال یک چیزی گشیتم یک روز روغن بعدش نون و... حالا هم لاستیک
آخرین اخبار