آغاز عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان کرمان طی دو سال اخیر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ساخت روزانه سه کلاس درس در استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد .

رضا رضایی امروز ۲۴ بهمن ماه در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز پاسدار، رسالت آموزش و پرورش را پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و تربیت نسلی دانست که بتواند بر آرمان‌های متعالی انقلاب مصرانه بایستد و تمام تلاش خودش را به عمل بیاورد.

وی گفت: امروز ائتلاف آموزش و پرورش با سایر ارکان نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و بر همین اساس حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آموزش و پرورش در مأموریت‌های محوله به عنوان یک اصل ارزشمند و اساسی مورد توجه است.

رضایی با اشاره به حضور مؤثر سازمان بسیج فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش و وجود همکاری بسیار مؤثر و تنگاتنگ بین سپاه و آموزش و پرورش، افزود: در سازمان بسیج دانش آموزی این همکاری در برنامه‌های مؤثر و عالی تربیتی به وضوح مشهود است، از جمله اردوی راهیان نور که به عنوان یک فعالیت تربیتی و عملیاتی مؤثر است که به لحاظ تربیتی تحولات عمیقی را در تعداد زیادی از دانش آموزان ایجاد کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اعزام حدود ۵۰۰۰ دانش آموز استان به اردو‌های راهیان نور دانش آموزی خوزستان بیان کرد: کرمان در زمینه اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور خوزستان جز استان‌های برتر کشور است.

وی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان استان در مسابقات ورزشی، قرآن و معارف اسلامی و کنکور سراسری در دو سال اخیر گفت: تربیت نسلی متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

رضایی از ساخت روزانه سه کلاس درس در استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: در دو سال اخیر عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان به همت خیرین آغاز شده است.

رضایی با اشاره به شهادت ۲۸ و مجروحیت ۱۲۰ دانش آموز و فرهنگی استان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: مدرسه شهدای دانش آموز استان فردا در کرمان افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.