ضبط و پخش تلویزیونی مناظره‌های انتخاباتی در کردستان

به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان مناظره‌های تلویزیونی با حضور ۱۴ نامزد انتخاباتی در شبکه استانی و شبکه‌های انتخاباتی حوزه‌های انتخابی تعریف شده پخش خواهد شد.

علی مرادی با بیان اینکه در هر حوزه انتخابیه سه مناظره پخش خواهد شد افزود:مناظره‌ها شامل برخی سؤالات عمومی و عمدتا مربوط به همان حوزه انتخابیه خواهد بود و نامزد‌ها می‌توانند راهکار‌های مورد نظر خود برای حل مسائل حوزه انتخابیه خود و همچنین حل مسائل کلانی که به عهده نماینده مجلس است را مطرح کنند.

وی به اجرای مناظره‌ها در دو نیمه اشاره کرد و افزود: در نیمه نخست، سوال‌ها در حیطه کلی وظایف نمایندگان و موضوعات حوزه انتخابیه مطرح خواهد شد و در نیمه دوم یک سوال کلی از سوی مخاطب پرسیده میشود که نامزد‌ها نیز باید در مدت زمان یک دقیقه و نیم پاسخگو باشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار کرد: به دنبال راه اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای تبلیغات ایام انتخاباتی کاندیداها، در استان کردستان نیز پنج کانال تبلیغاتی برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها را پخش خواهند کرد.

مرادی در پایان بیان کرد: انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند امسال نمایشی از عظمت و صلابت ملت ایران خواهد بود و قطعاً آشنایی بهتر مردم با برنامه‌های این کاندیدا‌ها می‌تواند فرصت تبلیغاتی خوبی را نیز فراهم کند.

برچسب ها: انتخابات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.