فرصت طلبان، علاقه‌ای به حضور عدالت طلبان مشهد در کارزار انتخابات ندارند

عضو شورای مرکزی ائتلاف مردمی عدالت در مشهد گفت: فرصت طلبان شب انتخابات و جریانات شناخته شده سیاسی که نگاه‌های دوپینگی به موسم انتخابات دارند علاقه‌ای به حضور جریانات عدالت طلب در کارزار انتخاباتی مشهد ندارند.

سعید شعرباف تبریزی عضو شورای مرکزی ائتلاف مردمی عدالت در مشهد گفت: از سال ۱۴۰۰ و انتخابات شورای شهر مشهد، نام ائتلاف مردمی عدالت شنیده می‌شود، اما از سال ۷۵ جریان عدالتخواهی با عناوین مختلف در شهر مشهد حضور و فعالیت داشته است لذا تشکلی قارچ گونه، فرصت طلب در شب انتخابات و هفته آخر انتخابات نیست.

او افزود: امروز جریان شناخته شده ائتلاف مردمی عدالت با مواضع صریح خود نسخه توسعه یافته "مجمع مطالبه مردمی" در سال‌های قبل است که برخلاف بسیاری از ائتلاف‌های شب انتخابات، راهبرد‌های دقیق خود را در ادوار گذشته انتخابات بدون لکنت زبان، روشن و مشخص بیان کرده است.

عضو شورای مرکزی ائتلاف مردمی عدالت در مشهد ادامه داد: از این رو جریاناتی که با نگاه‌های دوپینگی به شب انتخابات صرفا به دنبال کسب نتیجه هستند علاقه‌ای به حضور ائتلاف مردمی عدالت در انتخابات مشهد ندارند.

شعرباف بیان کرد: از مجلس پنجم سویه و نگاه‌های جریان مردمی عدالت و عدالتخواهان در مشهد مشخص بوده است و آن زمان که نگاه‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب فهرست انتخاباتی می‌بستند این جریان فعالیت مشخص داشته است.

او تصریح کرد: آن سال‌ها کسانی در جریان انتخابات مجلس پنجم در مشهد، در لیست حزب اللهی‌ها حضور داشتند و بعد از مدتی به خارج از کشور عزیمت کردند و یا در فهرست اصلاح طلب‌ها خانمی در مجلس ششم بود که تنها تناسب وی با این جریان، هم اسم بودن وی با رئیس جمهور وقت بود و در همه این موارد هیچ کس حاضر به پاسخگویی به نتایج این لیست‌ها از اصلاح طلب و اصولگرا نبود.

عضو شورای مرکزی ائتلاف مردمی عدالت در مشهد تاکید کرد: چه کسی پاسخگوست که چرا فردی به دلیل شهرت جایگزین فردی دیگر و وارد لیست اصولگرا‌ها در مشهد شد؟ الان آن جریانات و ائتلاف‌های سیاسی برای پاسخگویی کجا هستند؟

شعرباف اظهار کرد: نگاه ائتلاف مردمی عدالت جنسیتی، سنی، صنفی و معطوف به حاشیه شهر نیست، معتقد نیستیم که در لیست باید حتما یک خانم، یک جوان یا یک روحانی باشد و اگر از این اقشار افراد توانمندی نباشد الزامی به گنجاندن این افراد در لیست نداریم و البته ممکن است بر عکس در فهرست ۲ خانم یا افرادی از حاشیه شهر حضور داشته باشند.

او افزود: این گونه رفتار نمی‌کنیم که یک هفته به انتخابات از طریق مساجد رای بگیریم و بعد از انتخابات نیز نماینده‌ها را رها کرده و پیگیر عملکرد آن‌ها نباشیم.

عضو شورای مرکزی ائتلاف مردمی عدالت در مشهد با بیان این که اعتقاد به تخریب نماینده‌های قبلی نداریم ادامه داد: به شعار‌های جذابی مانند "نه به همه قبلی ها" که با استقبال عمومی رو به روست اعتقاد نداریم، این اقدامات را شرعا مجاز نمی‌دانیم چرا که شاید بتوانیم از نمایندگان گذشته فرد توانمند و دارای صلاحیت داشته باشیم.

شعرباف بیان کرد: نه در گذشته و نه اکنون اعتقادی نداریم که با چند میلیارد تومان خود را وامدار بنگاه‌های اقتصادی کنیم بلکه می‌توانیم با ارقام کمتر و کمک‌های مردمی در کارزار‌های انتخاباتی فعالیت داشته باشیم.

برچسب ها: انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.