۸۴۰ میلیارد ریال اموال تملیکی در استان مرکزی به فروش رسید

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی گفت: ۸۴۰ میلیارد ریال اموال تملیکی منقول این استان در سال جاری از طریق مزایده سراسری سامانه ستاد ایران به‌فروش رسید.

مهدی قربانی مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی گفت: ۸۴۰ میلیارد ریال اموال تملیکی منقول این استان در سال جاری از طریق مزایده سراسری سامانه ستاد ایران به‌فروش رسید. این میزان کالا در قالب ۵۸۱ پرونده و در سه هزار و ۷۳ ردیف کالایی از طریق مزایده به فروش رسید که نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان رشد ۳۳ درصدی فرآیند استرداد اشاره کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۷ پرونده در ۷۲۱ ردیف کالایی و به ارزش ۹۸۰ میلیارد ریال از طریق فرآیند استرداد به صاحبان کالا عودت داده شد.

قربانی اظهار کرد: در راستای صیانت از سلامت جامعه ۵۴۸ ردیف کالای غیر قابل مصرف از لحاظ بهداشتی شامل انواع مواد آرایشی، بهداشتی، انواع کمپوت نیز امحا شد.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تصریح کرد: همچنین در سال جاری در راستای حمایت از صنایع و خط تولید کارخانجات استان، ۶ پرونده کالای متروکه گمرکی به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال از طریق اعاده به صاحبین کالا واگذار شد که در این حوزه با رشد ۱۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رو به رو هستیم.

قربانی برگزاری ۲ مرحله حراج خرده فروشی برای اولین بار در استان در راستای دسترسی عموم مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت نازلتر و بدون واسطه و شرکت در طرح نسیم مهربانی ویژه حمایت از دانش آموزان مناطق محروم و در جهت اقدامات جهادی محرومیت زدایی را از دیگر اقدامات صورت گرفته اداره کل اموال تملیکی استان مرکزی در سال جاری عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.