افزایش ۵۸ درصدی جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۵ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا از استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده است .

تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه سالجاری ۵ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا در قالب ۳۵۶ هزار و ۲۵۰ سفرباری از این استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۸ درصدی را داشته است.

وی افزود:از مجموع ۵ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۷۵ تن کالا جابه جا شده در این مدت،۳ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۴۴ تن درون استانی و ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۳۰ تن برون استانی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی این اداره کل می‌باشد ادامه داد:عمده کالا‌های جابجا شده طی این مدت شامل سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:در حال حاضر ۳ پایانه عمومی حمل ونقل کالا، ۷۴ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۹هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

باقری در پایان خاطرنشان کرد:هم استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

برچسب ها: صادرات ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار