گلایه عضو شورای شهر مشهد از متولی نداشتن سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری مشهد

عضو شورای شهر مشهد از متولی نداشتن ۱۰ ماهه سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری مشهد گلایه کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی متولی ندارد یا متوجه اهمیت و ماموریت این دو سازمان نیستید یا قدرت انتخاب ندارید. این همه افراد متخصص یک نفر را انتخاب کنید.

مجید دبیریان در صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، در تذکری به شهردار افزود:آقای شهردار می‌فرمایند در خانه اگر کس است یک حرف بس است؛ ما نمی‌دانیم یک مطلب را چند بار باید به شما تذکر دهیم.

وی گفت:عملکرد شما به گونه‌ای است که برای هر جلسه ما سوژه و موضوع جدیدی برای تذکر می‌گذارید، اما من برای بار پنجم تذکر می‌دهم و احتمالا از جلسه بعد تبدیل به سوال می‌شود.

دبیریان گفت: ۱۰ ماه است سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی متولی ندارد یا متوجه اهمیت و ماموریت این دو سازمان نیستید یا قدرت انتخاب ندارید. این همه افراد متخصص یک نفر را انتخاب کنید. به ایام عید نزدیک می‌شویم و دو سازمان مهم و خدمت‌رسان ما متولی ندارند.

وی افزود:اکنون این موضوع را نیز تاکید می‌کنم که شهردار منطقه ثامن ۲۰ روز است مسئولیت جدیدی را پذیرفتند، زودتر تعیین تکلیف کنید. اجازه ندهید خدمات‌رسانی توسط تاکسیرانی و اتوبوسرانی به زائران دچار خلل شود.

در ادامه هاشم دائمی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت:تذکرات مختلفی در جلسات به شهردار و مدیریت شهری وارد می‌شود و اعضا تذکرات را عنوان می‌کنند، اما شهردار و مدیریت شهری فقط می‌شنوند و اقدامی انجام نمی‌شود.

وی افزود:تذکر من به هیات رئیسه است که باید وارد بودن یا نبودن تذکرات را مورد تایید قرار دهید یا نه. در صورتی که تذکر وارد است باید پاسخ قانع‌کننده ارائه دهند. ضبط صوت نیستیم که هر هفته به شهردار تذکر دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.