در جریان معاملات امروز ۲۳ بهمن بازار سرمایه؛

۳۱۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز ۶۱۶ نماد در وضعیت منفی بودند و در نهایت ۳۱۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

اکبر ادهم کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۳ بهمن بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۸ هزار واحدی و درصد تغییرات ۰.۳۹ درصدی منفی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۱ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۵ هزار واحدی در ارتفاع ۷۳۴ هزار و ۷۹۶ واحدی ایستاد تا شاهد روندی منفی برای بازار سرمایه باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: امروز تعداد نماد‌های مثبت ۱۷۵ نماد بود و ۶۱۶ نماد هم کار خود را در محدوده منفی به پایان رساندند بازار سهام هم شاهد خروج نقدینگی حقیقی‌ها به میزان ۳۱۱ میلیارد تومان بود همچنین امروز صندوق‌های با درآمد ثابت هم به میزان ۳۶۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی را ثبت کردند.

ادهم در ادامه می‌گوید: سرانه خرید حقیقی‌ها امروز ۲۴ میلیون تومان و سرانه فروش حقیقی ۶.۵ میلیون تومان ثبت شد ارزش کل معاملات هم ۴.۵ هزار میلیارد تومان بود.

او افزود: امروز خبر خاصی حوالی بازار سهام به گوش نرسید و بیشتر روند بر اساس عرضه و تقاضا بود همچنین شاخص کل فرابورس هم با کاهش بیش از ۲۰۰ واحدی در تراز ۲۵ میلیون و ۲۲۵ هزار واحدی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
مگه میشه بعد از 3 سال سرمایه گذاری بازم 50 درصد تو ضرر باشی؟؟؟؟؟؟؟
اصل پول نابود شد . سود بانکی از دست رفت . تورم 50 درصدی هم بهش اضافه کن
بدجوری تو بورس بهمون ظلم شد
آخرین اخبار