قاچاقچی سوخت بَر در بروات قربانی سرعت زیاد شد

قاچاقچی سوخت بَری که قصد داشت از مقابل پلیس راه بروات با سرعت زیاد متواری شود، خودرویش واژگون شد و جان خود را از دست داد.

سروان نعیم مفلحی رئیس پلیس راه بم ــ زاهدان گفت: خودروی پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق از سمت بروات به زاهدان در حال حرکت بود که بعد از برخورد با نیوجرسی مقابل پلیس راه بروات واژگون شد و راننده جان خود را از دست داد.

وی افزود: سرعت این خودرو بسیار بالا بود و راننده قصد داشت با سرعت بالا از مقابل پلیس راه بگذرد که کنترل خود را از دست داد، به نیوجرسی مقابل پلیس راه برخورد کرد که خودرو بلافاصله واژگون شد و آتش گرفت.

رئیس پلیس راه بم ــ زاهدان تصریح کرد: نیرو‌های پلیس راه بلافاصله با سه عدد کپسول آتش نشانی که در پلیس راه بود، اقدام به خاموش کردن آتش کردند؛ اما جوابگوی شعله‌های زیاد آتش نبودند.

سروان نعیم بیان کرد: نیرو‌های پلیس با فوریت موضوع را به آتش نشانی اطلاع دادند و ۲ ماشین آتش نشانی یکی از شهر بروات و دیگری از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید برای خاموش کردن این خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه بم ــ زاهدان گفت: طبق شواهد، خودرو تک سرنشین بوده و فقط راننده در این حادثه جان خود را از دست داده است که تیم امداد و نجات بقایای پیکر فرد جانباخته را پس از بیرون کشیدن، تحویل عوامل مربوطه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار