مراسم جشن اعیاد شعبانیه خود را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا مراسم جشن اعیاد شعبانیه خود را در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

ماه شعبان یکی از عزیزترین ماه‌های اسلامی است چرا که میلاد مبارک سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و میلاد فرخنده حضرت بقیه‌الله الاعظم مهدی (عج) در این ماه قرار دارد.

ماه شعبان تنها ماه شادی کامل اهل بیت (ع) است به طوری که رحلت و شهادت ائمه (ع) در این ماه نداریم. در این ماه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت علی اکبر (ع) نیز قرار گرفته است.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا مراسم جشن اعیاد شعبانیه خود را در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) از اقصی نقاط کشور برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

کاروان شادی خودروها در نیمه شعبان

گروه سرود

مولودی خوانی در اعیاد شعبانیه

ایستگاه صلواتی

نصب پرچم نیمه شعبان

چراغانی خیابان ها

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
چه خوب جووونم .دعا کنین پول بیاد دستم برم کربلا
Iran (Islamic Republic of)
اسلام ناب محمدی
۱۹:۰۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
با عرض سلام از مسئولین و مداحان عزیز خواهشمندیم شادی رو بیشتر به مردم و مخصوصا جوانان تزریق کنند
متاسفانه تو مراسم مذهبی شهادتها بیشتر داریم مایه میگذاریم تا ولادتها این رو خواهشا جزو برنامه قرار بدهید پیامبر س شادی و امیدواری رو بیشتر به خانواده و اهل بیت و همچنین رهروانشون القا میکردند خواهشا این یک ماه رو سرتا پا جشن باشید تا دنیا به شاد بودن شیعه و مراسمات جشن شیعیان قبطه بخوره و آرزو کنه که ای کاش شیعه بود
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۴۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام مددی ، به تو از دور سلام به سلیمان زمانها از طرف مور سلام .... . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار