جهانیان شاهد خلق حماسه ملت ایران در ۲۲ بهمن بودند

فرمانده انتظامی فارس ضمن قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از بزرگ مردان و زنان کشورمان بودند.

سردار رهام بخش حبیبی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این مراسم گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت سرافراز و حماسه‌ساز استان فارس همگام با هموطنان سراسر کشور با حضور سرشار از بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

او با بیان اینکه در مراسم امروز ملت ایران بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند، افزود: قطعا این حضور پرشور و انقلابی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم شریف استان فارس بوده و در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از بزرگ مردان و زنان این خطّه پهناور از کشور عزیزمان بودند.

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در مراسم امروز، کارکنان انتظامی استان ضمن برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی مراسم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اتحاد و همدلی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز، معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس نیز غرفه‌هایی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برپا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار