رئیسی ضمن قدردانی از مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

نمایش همدلی مردم در آستانه انتخابات نشانه روشنی از زمان‌شناسی ملتی آگاه است

رئیس‌جمهور با قدردانی از حماسه‌آفرینی مردم در ۲۲ بهمن گفت: این نمایش همدلی که در آستانه انتخابات‌ تجلی یافت، نشانۀ روشنی از زمان‏شناسی ملت است.

سید ابراهیم رئیسی پس از برگزاری پرشور مراسم جشن سالروز چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از حضور معنادار مردم اظهار داشت: هر چند این حضور متعهدانه برای بزرگداشت ارزش‌های الهی در نزد خداوند مأجور خواهد بود، اما بار مسئولیت کارگزاران نظام را برای پیشرفت و اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم مضاعف می‏‌کند. از خداوند مهربان می‏‌خواهم، توفیق پاسخگویی این همه لطف و کرامت ملت بزرگوار ایران اسلامی را عنایت فرمایید.

متن کامل اطلاعیه رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت آزاده و شریف ایران اسلامی

حماسه‌‏آفرینی و حضور آگاهانه شما مردم بصیر ایران در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین طلیعه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر وفاداری، وحدت و میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

این حضور معنادار و باشکوه، در شرایطی رقم خورد که از ماه‏‌ها پیش ایران‌ستیزان و بدخواهان این ملت، با بسیج همه امکانات تبلیغی و رسانه‏ای خود و با استفاده از شیوه‏های گوناگون جنگ روانی و شبهه‌‏افکنی، در پی یأس‌‏آفرینی و دلسرد کردن مردم نسبت به آرمان‏‌های انقلاب و کم‌‏اهمیت جلوه دادن نقاط قوت و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی بودند، اما شما همچون همیشه با حضور و پاسخ معنادار خود، تلاش‏‌ها و محاسبات آنان را نقش بر آب کردید و نشان دادید که امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت پشتوانه مردمی، استوارتر از همیشه مسیر روشن، تابناک و پرافتخار خود را ادامه می‌‏دهد.

این نمایش وحدت و همدلی که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تجلی یافت، نشانۀ روشنی از زمان‌‏شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد یکبار دیگر با احساس مسئولیت قانونی در تعیین سرنوشت آینده نقش فعال ایفا کرده و فصل جدیدی از حیات سیاسی و اجتماعی خود را رقم بزند.

با درود به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، در این زمانه حساس و سرنوشت‌ساز، حرکت حماسی و شورانگیز شما را می‌‏ستایم و بر خود لازم می‌دانم از رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع و علمای بزرگوار و همراهی اندیشمندان و دلسوزان این نظام و مردم که همواره تکیه‌گاه محکم و کانونی برای اتحاد ملت شریف ایران هستند، سپاسگزاری کنم.

همچنین از همه اقشار جامعه و تشکل‏‌ها و احزاب سیاسی کشور که امسال نیز در راهپیمایی یوم‏الله ۲۲ بهمن با اتحاد و همبستگی مستحکم خود نشان دادند، انقلاب متعلق به همه آحاد این مرز و بوم است و موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم. هر چند این حضور متعهدانه برای بزرگداشت ارزش‌های الهی بوده و در نزد خداوند مأجور خواهد بود، اما بار مسئولیت کارگزاران نظام را برای پیشرفت و اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم مضاعف می‏‌کند. از خداوند مهربان می‏‌خواهم، توفیق پاسخگویی این همه لطف و کرامت ملت بزرگوار ایران اسلامی را عنایت فرمایید.

در پایان از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی، سعادت و عزت روزافزون ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران را در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع و روشنگر انقلاب اسلامی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام،
واقعاً عجيب است که در خبرهاي اوليه، هيچ خبري از حماسه 22 بهمن امسال نياورده ايد. چرا؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۱۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
شما هم جبران کنید اگر واقعا انسان هستید و ایرانی...
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۳:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
طبق سنت دیرینه باید دوباره شاهد بالا رفتن قیمت ها باشیم بدرود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
حضور مردم را به پای خودتون و مجلس ننویسید که در مورد خدمت به مردم شما و مجلس گند تاریخی زدید بخصوص مجلس خیانتی که کرد هیچکس نکرده و شما هم مجری مصوبات همی مجلس شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
من تو راهپیمایی شرکت کردم دقیقا می خواستم همینو بنویسه اگه رفتیم برای ایران رفتیم که امریکا و اسرائیل خیال خام به سرشون نزنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام. بابت طرح های تشویقی فرزند آوری و مادران از شما متشکرم.پیگیری هایی داره اما وجود داره.انتقاد کردن آسونه اما انجام این طرح ها ،اگر همت عالی نباشه بعید میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تحریم دیجی کالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آقای رئیسی و سایر وزرا و مسولان ونمایندگان مجلس می دانید چرا ما مردم آمدیم و باز هم می‌آییم چون برای انقلابمان خونها داده ایم و پای این انقلاب مان هستیم تا آخر ویک نکته این که مردم آمدند آیا مسولان هم می آیند برای خدمت به مردم آیا نها هم و ظیفه شناسند و کلمه آخر جواب خونها و مردم در قیامت مسول کم کار باید بدهد وسلام
Canada
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
یارانه خرید کالای دهک ۹ کجارفت چرا واریز نشد
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۳:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بشین تاواریزبشه خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شما به خود نگیر ما برای کشور امدیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چی میشه چیزی نگین؟ کسی ازتون ایراد نمیگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
جناب ریسی قیمت دلار برگردون به دوماه پیش، ما ملت قول میدم تو انتخابات سنگ تموم بذاریم، و تو انتخاب دوره بعدی ریاست جمهوری با تمام وجدان به شما رای بدیم، ولی اگه برنگردونیت شب و روز نداریم تو انتخاباتم خودتون شرکتت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
جناب دکتر ریسی ریاست محترم جمعور قول دادی 3روزه بازار سرمایه رو درست کنی الان 3سال گذشت 50میلیون سهامدار مالباخته دیگه اعتمادی ندارند به دولت و دلسرد شدند انتخابات نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آقای رییس‌جمهور این وضع فیلتر شبکه اجتماعی درست کنید آخه این راه درست نیست استفاده از فیلتر شکن باعث نشت درز اطلاعات هویتی مردم شده فکر اینها نیستید و نصب نرم‌افزار جاسوسی پگاسوس چرا واقعیت درک نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
خسته نباشید منتظر تورم وحشتناک باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۸:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
از فردا اجناس چندین برابر گران خواهد شد طبق سنت دیرینه
آخرین اخبار